اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

ژاوی هم سطح کرایف برای بارسلونا

نشریه اسپانیایی انتقاد سرمربی بارسلونا از رسانه ها را به سبک کرایف سازنده دانست.

به گزارش پیشرو ورزش، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا شب گذشته بعد از  پیروزی مقابل آلاوس در لالیگا به شدت از گزارش های انتقادی رسانه از بارسلونا و کادرفنی در یک هفته گذشته انتقاد کرد.

نشریه «اسپورت» کاتالونیا به حمایت از ژاوی در موضع گیری بعد از بازی با آلاوس پرداخت و نوشت: ژاوی به سبک یوهان کرایف از محیط و شرایط انتقادی منفی بر روی بارسلونا انتقاد کرد.

کرایف در سال ۱۹۹۲ وقتی بارسلونا مثل هفته گذشته به براگا باخت در نشست خبری حاضر شد و گفت: فضای موثری در رسانه ها علیه بارسلونا ایجاد شده و اگر چنین نشود این بارسلونا می تواند تمام القاب را کسب کند.

وی افزود: چرا تیم موفق نشد؟ چرا توپ به درون دروازه نرفت؟ چرا بازیکنان بیشتر از این نمی دانند؟ طبیعتا نقدهای منفی باعث می شود روی عملکرد بازیکنان تاثیر بگذارد و چیزی اصلاح نشود و در نهایت بازی بدی ارائه شود.

کرایف با این انتقاد سازنده از رسانه ها در پایان فصل موفق شد نتایجش را بهبود بدهد و برای اولین قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و برای دومین بار متوالی قهرمان لالیگا شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا