اخبار ورزشیفوتبال جهان

پیروزی بی‌حاصل PSG؛ لیل قهرمان فرانسه شد

لیل با پیروزی ۲-۱ مقابل آنژه، بالاتر از پاری سن ژرمن عنوان قهرمانی این فصل لیگ فرانسه را به دست آورد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از  “ورزش سه”، شاگردان مائوریسیو پوچتینو امیدوار بودند که با لغزش لیل بتوانند بار دیگر قهرمانی در لیگ ۱ را جشن بگیرند اما علی رغم پیروزی ۲-۰ مقابل برست، این لیل بود که به لطف برتری مقابل آنژه جشن قهرمانی برگزار کرد.

در دیدار امشب پاریسی‌ها در دقیقه ۱۸ صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما نیمار آن را به بیرون زد. ولی در دقیقه ۳۷، دی ماریا موفق شد از روی ضربه کرنر، دروازه حریف را باز کند. البته توپ در بین راه به یکی از بازیکنان حریف هم برخورد کرد.

این نتیجه تا دقیقه ۷۱ پایدار بود تا اینکه روی پاس عمقی دی ماریا، امباپه موفق شد از دروازه حریف عبور کند و به راحتی گل دوم را به ثمر برساند. این نتیجه تا پایان پابرجا ماند و پی اس جی ۲-۰ پیروز شد.

اما لیل با گل های جاناتان دیوید و بوراک ایلماز، موفق شد ۲-۱ آنژه را شکست بدهد و به لطف یک امتیاز برتری، قهرمان لیگ ۱ شود. این تیم آخرین بار در سال ۲۰۱۱ قهرمان فرانسه شده بود.

به این ترتیب بعد از سه قهرمانی پیاپی، پارس سن ژرمن این فصل به نایب قهرمانی رضایت داد. آخرین بار که تیمی به جز پی اس جی در لیگ ۱ قهرمان شده بود به فصل ۱۷-۲۰۱۶ برمی گشت که موناکو توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا