اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

پیام خداحافظی لیونل مسی برای بوسکتس

فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال به خداحافظی بوسکتس از بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، بعد از اعلام وداع سرخیو بوسکتس با بارسلونا، لیونل مسی، هم‌تیمی سابق او، پیامی خطاب به این ستاره اسپانیایی منتشر کرد.

در پیام مسی آمده است: «تو در زمین چمن همیشه شماره ۵ بودی، ولی در واقعیت، چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان انسان، همیشه ۱۰ بودی. ۱۰ از ۱۰٫ در مرحله جدید زندگی‌ات برای تو بهترین آرزوها را دارم. هم برای خودت و هم خانواده‌ات. برای همه چیز، چه در درون زمین و چه بیرون از زمین، متشکرم. ما لحظه‌های زیادی را در کنار هم سپری کردیم، لحظاتی که خیلی از آنها خوب و زیبا بود و البته بعضی لحظات سخت و پیچیده. ولی همه آن لحظات تا ابد در ذهن ما خواهد بود.»

مسی و بوسکتس از جمله ستاره‌های دوران طلایی بارسا بودند که در کنار هم افتخارات زیادی به دست آوردند. با اینکه مسی در نهایت بارسا را ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد، اما رابطه دوستانه او و بوسکتس همیشه به قوت پابرجا بود. برای مثال چندی پیش تصاویری از شام خوردن این دو در کنار هم منتشر شد تا نشان دهد صحبت‌های درباره رفاقت صمیمی مسی و بوسکتس درست بوده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا