اخبار ورزشیفوتبال جهان

پوچتینو و اریکسن؛ وصال دوباره در پاریس ؟

طبق گزارش توتومرکاتو، با رفتن پوچتینو به پاری سن ژرمن، ستاره دانمارکی اینترمیلان راهی پاریس خواهد شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، پس از عزل توماس توخل از هدایت پاری سن ژرمن به نظر می‌رسد مائوریسیو پوچتینو هدایت فرانسوی‌ها را برعهده خواهد گرفت.

البته این خبر هنوز به تایید نرسیده ولی بسیاری از رسانه‌های معتبر دنیا از بازگشت سرمربی موفق آرژانتینی به دنیای فوتبال صحبت می‌کنند. پوچتینو در ۶ سال تاتنهام را به یکی از قدرت‌های انگلیس بدل کرد و حتی توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کند.

اکنون توتومرکاتو نوشته که اگر پوچتینو به پاریس برسد، هافبک مورد علاقه خود که جایگاه خوبی در اینترمیلان ندارد را به خدمت خواهد گرفت.

اریکسن ۶ فصل زیرنظر پوچتینو کار کرد و توانست به یکی از بهترین بازی‌سازها و هافبک‌های دنیا لقب گیرد. با رفتن او و جدایی اریکسن از تاتنهام، دیگر این بازیکن به خوبی گذشته نشد و حتی به ترکیب اصلی کونته نیز نمی‌رسید.

خبرها حاکی از این است که اینترمیلان علاقه به جذب پارادس دارد و می‌تواند این بازیکن کلید وصال اریکسن به پوچتینو باشد.

پاردس آرژانتین از فصل گذشته برای پاریس بازی می‌کند و جزو بازیکنان خوب این تیم به شمار می‌رود. البته می‌توان ادعا کرد که سن ژرمن بدون انتقال بازیکن خود بتواند ستاره دانمارک را به خدمت گیرد و باید دید چه اتفاقی در روزهای بعد رخ خواهد داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سه =

دکمه بازگشت به بالا