اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

پولادگر: دوچرخه‌سواری برای وزارت و کمیته ارزش زیادی دارد

هاشمی: امیدوارم رئیس جدید به قول‌هایش عمل کند

معاون وزیر ورزش گفت: دوچرخه سواری به غیر از یک دوره در تمام دوره‌های بازی‌های آسیایی مدال گرفته و برای همین از ارزش زیادی برای ما برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، محمد پولادگر در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: خدا را شاکریم که این فدراسیون پس از مدت‌ها اداره شدن با سرپرستی و شرایط خاصی که داشت، انتخاباتش امروز با آرامش کامل و با رعایت تمامی نکات مورد نظر دبیرکل آسیا برگزار شد.امیدواریم رئیس جدید از عهده این مسئولیت سنگین برآید.

وی افزود: خدا را شکر در مدت سرپرستی هیچ کدام از برنامه‌ها منتفی نشد و تمام رویدادها را اعزام داشتیم.

معاون وزیر ورزش عنوان کرد: فدراسیون دوچرخه‌سواری یک فدراسیون باسابقه و با قدمت طولانی است و فکر می‌کنم به جز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ، در سایر دوره‌های قبلی مدال‌آور بوده است. به همین دلیل این رشته برای ما از وزارت ورزش و کمیته المپیک از ارزش زیادی برخوردار است. امیدوارم پس از پایان این دوره سرپرستی ، فدراسیون از امروز سامان بگیرد و همگی به این مسئله کمک کنند.

پولادگر گفت: توقعمان این است که این رشته مدال‌آور باشد و حتی اولین مدال المپیکی را هم بگیرد. امروز کسی انتخاب شد که از اهالی این رشته است و هر دیگر هیچ بهانه‌ای برای مدال‌آوری وجود ندارد. باید همه کمک کنند این رشته به روزهای خود برسد.

همچنین مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در صحبت های کوتاهی عنوان کرد:
بعد از ۲۰۱۴ مدالی در دوچرخه سواری نداشتیم و امیدوارم هاشم کندی همانطور که در جلسات بازی های آسیایی و در دوران سرپرستی برای کسب ۴،۵ مدال قول داده بود، عمل کنند. امیدوارم هم در بازی های آسیایی و هم المپیک نتایج خوبی کسب شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا