اخبار ورزشیفوتبال ایران

پرسپولیس همه ترین ها را درو کرد/استقلال با شفر ناکام بزرگ

با برگزاری ۸ بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر به پایان رسید که در این هفته پرسپولیس صدرنشینی‌اش در لیگ برتر را تثبیت کرد و تراکتورسازی و سپاهان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، هفته بیست و سوم لیگ برتر با برگزاری هشت بازی به پایان رسید که در پایان این هفته تیم پرسپولیس موفق شد صدرنشینی خود را در جدول رده‌بندی تثبیت کند.

نتایج هفته بیست و سوم:

سپیدرود رشت ۲ – پیکان ۲

سایپا صفر – نساجی صفر

ماشین‌سازی صفر – فولاد خوزستان یک

پدیده شهر خودرو یک – پارس جنوبی صفر

پرسپولیس یک – استقلال صفر

استقلال خوزستان صفر – تراکتورسازی ۳

نفت آبادان یک – ذوب‌آهن ۲

سپاهان یک – نفت مسجدسلیمان صفر

بازی هفته: پرسپولیس – استقلال

جدال سنتی تیم‌های پرسپولیس و استقلال و جذابیت‌ها و حساسیت‌های آن باعث شد تا این بازی بدون شک بازی برتر هفته بیست و سوم لقب بگیرد. جایی که بیش از ۶۰ هزار تماشاگر در روز ۱۰ فروردین در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند تا همراه با میلیون‌ها بیننده تلویزیونی به تماشای این بازی بپردازند که درنهایت تیم پرسپولیس موفق شد این بازی حساس و ۶ امتیازی را با یک گل پشت سر بگذارد تا شاگردان برانکو صدرنشینی خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر ادامه دهند.

مربی هفته: برانکو ایوانکوویچ

پیروزی تیم پرسپولیس در دربی ۸۹ باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ عنوان مربی برتر هفته را به خود اختصاص دهد چرا که تیم او با این پیروزی علاوه بر برد مقابل رقیب سنتی، جایگاهش را در جدول رده‌بندی لیگ برتر در صدر جدول تثبیت کند.

* تیم هفته: پرسپولیس

پیروزی در بازی حساس دربی ۸۹ علاوه بر اینکه باعث  شد تا سرخپوشان رقیب سنتی خود را شکست دهند، باعث شد تا این تیم کماکان شانس اول قهرمانی در لیگ برتر باشد و حالا سرخپوشان پایتخت این شانس را دارند تا برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورند.

* بازیکن هفته: احمد نوراللهی 

گلزنی در دربی ۸۹ باعث شد تا نام احمد نوراللهی به عنوان بهترین بازیکن هفته بیست و سوم لیگ برتر لقب بگیرد. نوراللهی علاوه بر بازی درخشان در دربی مقابل استقلال موفق شد تنها گل بازی را با ضربه سر به ثمر برساند تا پرسپولیس جدال حیثتی را از استقلال برنده شود.

* ناکام هفته: شفر

تیم فوتبال استقلال در بازی‌های قبل از دربی نتایج خوبی گرفته بود و این مسئله آبی‌پوشان پایتخت را امیدوار کرد تا در دربی ۸۹ مقابل رقیب سنتی خود به نتیجه خوبی دست پیدا کنند، اما شفر و شاگردانش در این بازی حساس و ۶ امتیازی به نتیجه‌ای بهتر از باخت دست پیدا نکردند تا علاوه بر افزایش اختلاف امتیازشان با صدر جدول، وارد حاشیه شوند. حالا شفر و بازیکنانش برای رسیدن به روزهای خوب کار سختی در پیش خواهند داشت و باید دید آنها در بازی آینده خود که دو روز دیگر برگزار می‌شود چه شرایطی خواهند داشت.

گلزنان برتر: 

۱۲ گل: کی‌روش استنلی از سپاهان

۱۱ گل: علی علیپور از پرسپولیس و استوکس از تراکتورسازی

۸ گل: یونس شاکری از پدیده شهر خودرو

جدول لیگ برتر:

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا