اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

پایان کار گل محمدی با پرسپولیس!

با استوری مدیربرنامه یحیی گل‌محمدی باید به طور کامل و قطعی، پایان همکاری سرمربی سرخ‌ها با پرسپولیس را تایید شده قلمداد کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از “ورزش سه”، در شرایطی که رضا درویش از فرصت چند روزه برای بازگشت یحیی گل محمدی از تصمیم پایان همکاری‌اش با این تیم در گفت‌وگویی که با خبرنگاران داشت، خبر داده بود اما به نظر می‌رسد باید ماجرای سرمربی پرافتخار این تیم با نیمکت سرخ‌ها را پایان یافته تصور کرد.

دقیقا لحظاتی بعد از وعده مدیرعامل پرسپولیس مدیر برنامه چندین ساله یحیی گل محمدی با انتشار استوری در صفحه شخصی خود از جملاتی استفاده کرد که تنها بوی قطع همکاری و پایان کار این مربی در پرسپولیس می‌دهد.

1974618

حمید مشهدی مدیربرنامه یحیی گل محمدی که طی چند انتقال قبلی او نقش داشته و در حضور این مربی در پرسپولیس و جانشینی گابریل کالدرون نیز مذاکرات را بین دو باشگاه پدیده مشهد و پرسپولیس دنبال کرده بود، با جمله “خسته نباشی رفیق، مرد نجیب، آقای جام‌ها” از پایان همکاری یحیی گل محمدی و پرسپولیس خبر داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا