اخبار ورزشیفوتبال ایران

پایان همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار

طبق اعلام معاون پرسپولیس در شرایط فعلی همکاری این باشگاه با کارگزار به اتمام می‌رسد.

به گزارش پیشرو ورزش،ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر درباره آخرین وضعیت کارگزار این باشگاه اظهار داشت:قرارداد ما سه ساله بود اما در پایان هر فصل ورزشی باید دو طرف با هم صحبت کنند تا به توافق برسند. سمیعی کار گروهی را با حضور خودش و معاونان باشگاه تشکیل داد تا نقاط ضعف و قوت قرارداد را طبق تخصص خود و کار کارشناسی بررسی کنند.

وی افزود: ما بند به بند نقاط ضعف و قوت این قرارداد را استخراج کردیم و پیشنهاد آنها را هم خواستیم اما کارگزار پیشنهادی داد که برای ما تعجب برانگیز بود. شاید کمتر از ۵۰ درصد مبلغ سال گذشته را به ما پیشنهاد داد که فکر می کنم با این شرایط قطعا همکاری مان را با کارگزار ادامه نمی‌دهیم و از هم جدا می‌شویم. البته نمی‌خواهم از کلمه فسخ یا چیز دیگری استفاده کنم. 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر عنوان کرد: کارگزار به حدود ۹۸ درصد از تعهدات سال اول خود عمل کرده اما این مبلغ کفاف هزینه های ما را نمی دهد. قرارداد سال اول ۱۱۰ میلیارد تومان بود اما کلیه فضای تبلیغاتی باشگاه در اختیار شرکت کارگزار بود و اگر ساعت یک شب مدیرعامل پرسپولیس می‌خواست بیانیه‌ای روی سایت باشگاه بگذارد باید با عامل کارگزار هماهنگ می‌کرد!

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا