اخبار ورزشیفوتبال جهان

پاسخ منفی فلیک به پیشنهاد بارسلونا

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ به پیشنهاد همکاری با بارسلونا پاسخ منفی داده است.

به گزارش پیشرو ورزش، شایعه در مورد آینده هانس دیتر فلیک در روزهای اخیر کم نبوده است.

سرمربی ۵۶ ساله باواریایی ها از زمانی که چندی قبل اعلام کرد در پایان فصل جاری بایرن را ترک می کند، سوژه رسانه ها شد تا همه روزه درباره حضورش در تیم های بزرگ اروپایی خبردهند.

در شرایطی که گفته می شود وی گزینه اولش برای ادامه فعالیت، تیم ملی آلمان است، در چند ساعت گذشته شایعه حضورش به عنوان سرمربی تیم بارسلونا به جای رونالد کومان مطرح شد.

خبری که توسط شبکه تلویزیونی ESPN آمریکا مطرح شد.این رسانه معتبر عنوان کرد از طرف باشگاه بارسلونا با مربی ۵۶ ساله آلمانی تماس گرفته شد و پیشنهاد همکاری به دست وی داده شد.

آنگونه این منبع خبرداد تیم اسپانیایی از طریق مدیر برنامه فلیک تماس برقرارکرد. ESPN مدعی شد از طریق اطلاعاتی که در بارسلونا جمع آوری کرده،سران بارسا درخواست حضور فلیک را به جای کومان برای آینده تیم شان داشتند.

اما ظاهرا مربی آلمانی به سرعت به خواسته آنها پاسخ منفی داد و تمرکز خود را بر روی گفت وگوها با فدراسیون فوتبال آلمان برای جانشینی یواخیم لو گذاشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا