اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

پاسخ مبهم امباپه درباره ماندن یا ترک پاریس

فوق‌ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن واکنش مبهمی به خبرها درباره پیوستن به رئال مادرید نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، «کیلیان امباپه» که در روزهای اخیر خبرهای زیادی پیرامون آینده او منتشر می‌شود، گفته است قصد دارد فصل آینده هم در پاریس بماند.

قرارداد امباپه ۲۴ ساله با پاری‌‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد اما او قصد ندارد بند تمدید یک ساله آن را فعال کند.

در میانه تلاش‌های باشگاه رئال مادرید برای جذب بهترین بازیکن چهار فصل اخیر لیگ یک فرانسه، سران پاریس هم قصد ندارند او را به صورت رایگان از دست بدهند.

پاریسی‌ها می‌گویند در صورتی‌که امباپه قرارداد خود را تمدید نکند، حاضر هستند با دریافت حداقل مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو، مهاجم خود را به تیم دیگری واگذار کنند.

امباپه اما امروز (یکشنبه) درباره خبرها پیرامون آینده فوتبالی خود به رسانه فرانسوی تله‌فوت گفت: «من در فصل آینده هم در پاری‌سن‌ژرمن خواهم ماند و تنها پس از آن، درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرم».

گفته می‌شود رئالی‌های حاضر هستند برای امباپه علاوه بر پرداخت مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو، «فرلان مندی» مدافع کناری فرانسوی خود را نیز به پاریسی‌ها واگذار کنند.

با این حال، امباپه در اظهارنظری مبهم درباره ماندن یا ماندن در پاریس می گوید: «خیلی اتفات ممکن است در طول یک سال رخ دهد، به خصوص در باشگاه مانند پاری‌سن‌ژرمن».

امباپه در ۱۴۹ بازی خود با پیراهن تیم آبی و قرمز شهر پاریس، ۱۳۵ گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن تاریخ باشگاه نه چندان باسابقه پایتخت فرانسه است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا