اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

پاری سن ژرمن ۲ ستاره جذب کرد

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از ۲ خرید جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از اینکه روز گذشته (چهارشنبه) رسماً «لوئیز انریکه» را به عنوان سرمربی جیدد خود معرفی کرد، امروز (پنجشنبه) نیز از خریدهای جدید خود رونمایی کرد.

«میلان اشکرینیار» مدافع میانی ۲۸ ساله اهل کشور اسلواکی با قراردادی آزاد و پنج ساله از اینتر راهی پاریس شد و «مارکو آنسسیو» ستاره خط حمله رئال مادرید هم تا سال ۲۰۲۶ پیراهن تیم آبی و قرمز پایتخت فرانسه را بر تن خواهد کرد.

اشکرینیار درباره حضور در پاری‌سن‌ژرمن گفت: «خیلی خوشحالم که بخشی از این باشگاه شگفت‌انگیز هستم. پاری‌سن‌ژرمن یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است و از بازیکنان با کلاس جهانی و هواداران فوق‌العاده سود می‌برد».

مدافع تیم ملی اسلواکی ۶ فصل با پیراهن نراتزوری به میدان رفت و به‌عنوان یکی از بهترین‌های لیگ ایتالیا و فوتبال اروپا شناخته می‌شود.

آسنسیو ۲۷ ساله نیز پس از فتح تمام جام‌های ممکن با رئال مادرید از جمله سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر شانس همکاری با انریکه را پیدا خواهد کرد. مهاجم کناری اسپانیایی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عضوی از تیم لاروخا بود و یک گل برای تیم تحت هدایت انریکه به ثمر رساند.

او درباره پیوستن به تیم شهر پاریس می‌گوید: «این شانس بزرگی است که بخشی از این باشگاه بزرگ باشم. مشتاق پیوستن به هم تیمی‌های جدید خود و کار با آن‌ها برای رسیدن به اهداف فوق‌العاده‌مان هستم».

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا