اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

وزیر ورزش در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی: کاراته در ایران هم محبوب است هم مورد حمایت

وزیر ورزش و جوانان ایران و رئیس فدراسیون جهانی کاراته با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در سالن مسابقات کاراته بازیهای آسیایی با آنتونیو اسپینوس دیدار کرد.

در این دیدار کیومرث هاشمی با اشاره به محبوبیت این رشته در ورزش ایران اظهار کرد: کاراته و رییس فدراسیون این رشته مورد حمایت ماست. همچنین کمیته ملی المپیک ایران به خوبی از این رشته حمایت می‌کند. کاراته جزو محبوبترین و پر عضوترین رشته‌های ورزشی در ایران است و این نشان‌دهنده توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در کشور ماست.

وی افزود: شما ظرفیت کاراته ایران را در قاره و جهان به خوبی می‌شناسید بنابراین از شما انتظار داریم به حضور کاراته ایران در کرسی‌های آسیایی و جهانی کمک کنید.

اسپینوس هم با قدردانی از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ایران از کاراته گفت: کیفیت و کمیت ورزشکاران ایرانی عالی است و بدون شک کاراته ایران یکی از قدرتهای بزرگ کاراته دنیاست. این تعریف و تمجید نیست و یک واقعیت است. کاراته‌کاران ایرانی سطح کاراته دنیا را بالا برده‌اند.
رییس فدراسیون جهانی کاراته افزود: سال ٢٠٠١ که به ایران آمدم تحت تاثیر کشورتان قرار گرفتم. خوشحالم که ورزش ایران روز به روز درحال پیشرفت است. بویژه این پیشرفت در کاراته زنان ایران مشهود است. تلاش کردیم با کمک رییس فدراسیون آسیایی حجاب مورد نظر را هم مورد تایید قرار دهیم و خوشحالیم که ورزشکاران ایرانی و با حجاب اسلامی روز به روز به موفقیت بیشتری می‌رسند.
وی همچنین از آمادگی خود برای حضور فعال ایران در فدراسیون آسیایی و جهانی خبر داد.

در این دیدار سید مناف هاشمی سرپرست کاروان شهید حججی، رییس فدراسیون کاراته و رییس فدراسیون کاراته آسیا نیز حضور داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهار =

دکمه بازگشت به بالا