اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

وزنه برداری غرب آسیا| قهرمانی آسان مرادی در دوبی/ بازگشت امیدوارکننده سهراب به تخته

در رقابتهای وزنه برداری غرب آسیا، سهراب مرادی در دسته ۹۶ کیلوگرم قهرمان شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، رقابتهای وزنه برداری غرب آسیا در دوبی امارات امروز با برگزاری رقابتهای دسته ۹۶ کیلوگرم ادامه یافت.

در حالیکه تیم ملی وزنه برداری ایران به دلیل شیوع ویروس مرگبار کرونا از حضور در این رقابتها بازمانهد، سهراب مرادی وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابتها روی تخته رفت.

حرکت یکضرب

در حرکت یکضرب مرادی کار خود را با وزنه ۱۵۷ کیلوگرم شروع کرد و آنها را بالای سر برد و در حرکت نخست مدال طلا یکضرب را برای خودش قطعی کرد. در حرکت دوم موفق به مهار وزنه ۱۶۳ کیلوگرم شد اما در حرکت سوم وزنه ۱۶۶ کیلوگرمی را انداخت اما با این وجود با همان ۱۶۳ کیلوگرم و کسب مدال طلای یکضرب به کار خود پایان داد.

علی یوسف العطمان از عربستان با ۱۳۶ کیلو دوم شد و شرف الدین امریدینوف از ازبکستان با ۱۳۵ کیلوگرم در جای سوم ایستاد.

حرکت دوضرب

سهراب مرادی در اولین حرکت دوضرب وزنه ۱۹۰ کیلویی را مهار کرد. در دومین حرکت دوضرب، وزنه ۲۰۰ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و در سومین حرکت دوضرب، وزنه ۲۰۷ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد و در دوضرب هم طلا گرفت.

علی یوسف العطمان از عربستان با ۱۶۶ کیلو دوم شد و شرف الدین امریدینوف از ازبکستان با ۱۵۵ کیلوگرم در جای سوم ایستاد.

در مجموع دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه برداری غرب آسیا، سهراب مرادی با ۳۷۰ کیلوگرم اول شد و طلا گرفت، علی یوسف العطمان از عربستان با ۳۰۲ کیلو دوم شد و مدال نقره را از آن خود کرد و شرف الدین امریدینوف از ازبکستان با ۲۹۰ کیلوگرم در جای سوم ایستاد و برنزی شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا