اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

وزارت ورزش: اجازه نمی‌دهیم به اسم ورزش هنجارشکنی در جامعه رخ دهد

در پی اتفاقات رخ داده ناهنجار در مسابقات استقامت فارس، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تقبیح این رخداد از رسیدگی فوری این مساله خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، مریم کاظمی‌پور درباره حاشیه سازی رخ داده از سوی عده‌ای در خلال برگزاری مسابقات دوی استقامت فارس اظهار کرد: بر اساس گزارشهای دریافتی از برگزارکنندگان این رویداد، تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات از جمله ساعت مجزای برگزاری رقابتهای آقایان و بانوان و همچنین مسیرهای جداگانه اندیشیده شده بود اما در پایان این مسابقه، رفتار هنجارشکنانه برخی افراد که بدون ثبت نام و بدون داشتن شماره خودشان را به مسیر برگزاری مسابقه رسانده بودند، تصاویر ناهنجاری را ایجاد کرد.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان این رفتارها را تقبیح می‌کند و اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد به اسم ورزش به عادی‌سازی رفتارهایی بپردازد که با ارزشهای جامعه اسلامی و اعتقادات مردم ایران سازگاری ندارد. به هیچ عنوان توسعه ورزش با چنین رفتارهایی مورد تایید نیست و نمی‌گذاریم کسی چنین تصاویر نامربوطی را از ورزش کشور نهادینه کند. بر همین اساس ضمن تقبیح این اتفاق، به طور قطع جزییات و عوامل دخیل در این رخداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا