اخبار ورزشیورزش تهران

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان تهران به اظهارات عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: من طبق قانون این اختیار را دارم در مواقع ضروری با هماهنگی وزارت ورزش انتخابات را به تعویق بیندازم.

به گزارش پیشرو اسپرت، رضا گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اظهارات کاظم طالقانی مبنی بر اینکه اعلام برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران فقط در صلاحیت ریاست محترم فدراسیون است نه مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: بله درست است اعلام زمان انتخابات یا تعویق و لغو آن بر عهده رئیس فدراسیون فوتبال است اما در موارد ضروری قانون این اختیار را به نایب رئیس مجمع که مدیرکل استان است می دهد با هماهنگی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اعلام به تعویق یا لغو انتخابات کند.

وی افزود: بنده هم با هماهنگی وزارت ورزش اعلام کردم که انتخابات هیات فوتبال فردا برگزار نمی شود. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال نهایی شدن اعضای مجمع باید بین ۷ تا ۱۵ روز قبل از انتخابات به مراجع ذی صلاح اعلام شود که این اتفاق نیفتاده و سه نفر از اعضای مجمع در ۴۸ ساعت قبل تغییر کردند.

گل محمدی تاکید کرد: روز گذشته که با آقای تاج صحبت می کردم به آقای طالقانی گفت اگر لیست اعضای مجمع دچار تغییر شده باشد و این موضوع با اساسنامه مغیر باشد حرف گل محمدی درست است و باید اجرای قانون در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا