اخبار ورزشیفوتبال جهان

واکنش ستاره چلسی به پست جنجالی همسرش

ویلیان، ستاره برزیلی چلسی نسبت به شایعات پیرامون جدایی از این تیم لندنی واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  “ورزش سه”، آینده ستاره برزیلی چلسی هر روز مبهم از قبل به نظر می‌رسد. قرارداد این بازیکن ۳۱ ساله در پایان فصل به اتمام می‌رسد و باشگاه چلسی نیز مذاکراتی را برای تمدید قرارداد انجام داده اما خود ویلیان اصرار دارد که قراردادش را به مدت ۳ فصل تمدید کند؛ موضوعی که به نظر می رسد با توجه به سن و سالش با مخالفت باشگاه چلسی روبرو شده و به همین دلیل مذاکرات در مقطع کنونی به بن بست خورده است.

 

همسر ویلیان پیش از بازی چلسی برابر اورتون با قرار دادن پست جنجالی در اینستاگرام اعلام کرد که این ستاره برزیلی از تیم لندنی جدا خواهد شد؛ اتفاقی که حواشی زیادی را پیرامون ویلیان ایجاد کرد.

 

 

 

 

ویلیان حالا در مصاحبه‌ای نسبت به حواشی مربوط به آینده اش واکنش نشان داده است. ستاره برزیلی چلسی در این باره گفت: ” ما واقعاً لندن را دوست داریم. من بارها به این موضوع اعتراف کرده‌ام. اینجا شهری است که من و خانواده ام به زندگی کردن در آن علاقه مند هستیم. من نمی‌دانم که چرا همسرم آن پست را منتشر کرد اما واقعاً وضعیت قرار دادم اصلا مشخص نیست.

 

چلسی به من پیشنهاد قرارداد دو ساله داده اما من می خواهم برای سه سال دیگر قراردادم تمدید شود به همین دلیل نیز مذاکرات به بن بست خورده است. با این وجود من در چلسی خوشحال هستم و برنامه من ماندن در اینجا است.”

 

ویلیان همچنین در پایان این مصاحبه با وجود ابراز علاقه نسبت به تیم دوران جوانی خود یعنی کورینتیانس اعلام کرد که هیچ علاقه‌ای برای بازگشت به برزیل ندارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا