اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

واکنش رونالدو به ثبت ۵۰۰ گل در لیگ

کریستیانو رونالدو نسبت به پوکر و آمار ۵۰۰ گل در مسابقات لیگ واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته در چارچوب هفته شانزدهم لیگ عربستان، النصر به مصاف الوحده رفت و با درخشش رونالدو به برتری ۴ بر صفر رسید.

کریستیانو رونالدو در این بازی ۴ گل به ثمر رساند تا اولین پوکر خود را در خارج از اروپا به ثبت رساند.

 

فوق ستاره پرتغالی شب گذشته از رکورد ۵۰۰ گل در مسابقات لیگ نیز گذشت و توانست یک رکورد خارق‌العاده دیگر را نیز از خود به جا گذارد.

رونالدو پس از این درخشش در فضای مجازی نوشت: احساس خوبی دارم که توانستم ۴ گل بزنم و به رکورد ۵۰۰ گل در مسابقات لیگ دست یابم. نمایش قدرتمندانه به همراه تیم داشتیم.

 

نکته جالب توجه، آمار درخشان رونالدو در سن پس از ۳۰ سالگی است. کریستیانو پیش از ۳۰ سالگی، ۳۰ بار هت‌تریک کرده در حالی که در سن بالاتر از ۳۰ سالگی توانسته ۳۱ بار هت‌تریک کند.

نکته دیگر که در خصوص رونالدو می‌توان گفت، استمرار این بازیکن در گلزنی است. رونالدو به آمار ۵۰۱ گل، تنها در مسابقات لیگ دست یافت. به عبارتی اگر یک بازیکن به مدت ۲۰ سال در هر فصل ۲۵ گل به ثمر رساند،‌ به آمار ۵۰۰ گل خواهد رسید. رونالدو از این آمار نیز پیشی گرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا