اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

واکنش رئیس هیات مدیره پرسپولیس به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین شهریاری در خصوص حضور در مراسم عزاداری امام حسین(ع)، اظهار داشت: حماسه حسینی می‌تواند تاثیر بزرگی روی روحیه ورزشکاران و همچنین عموم مردم داشته باشد. این حماسه، قدرت شیعیان را نشان می‌دهد و حضور در این مراسم می‌تواند حماسه خوبی برای شیعیان جهان باشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص رفع مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی از تیم‌های عربستان، گفت: ان‌شاالله اتفاق خوبی بیفتد. منتظریم بینیم کجا می‌توانیم میزبان باشیم. ان شاالله بحث حضور هواداران حل شود. ما در این مورد درخواست دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه آزادی آماده نمی‌شود، گفت: باید سوال کنیم. درحال تلاش هستند تا آماده شود ولی نمی‌دانم اتفاق می‌افتد یا نه، باشگاه تلاش می‌کند بازی بدون حضور تماشاگر نباشد. کمیته انضباطی برای داستان هند یک محرومیت اعلام کرد. دنبال این هستیم حل شود تا بازی با هوادار باشد. فدراسیون هم در حال کمک است. باشگاه عزم خودش را جمع کرده اس. در یکسال اخیر باشگاه مدیریت دقیقی روی همه مسائل داشته و خوب مدیریت کردند.

شهریاری در مورد صحبت‌های شب گذشته خطیر در مورد تبعیض بین دو باشگاه در موضوع اسپانسر، عنوان کرد: این تبعیض نیست. نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس مدیریت خیلی خوبی دارد. آن‌ها درکارشان، عملکرد و هزینه‌ها، دقت و پیگیری دارند. وقتی یک مدیریت خوب کار می‌کند دلیلی ندارد بگویند تبعیض وجود دارد. مدیران استقلال هم افراد خوب و قوی هستند. ان‌شاالله با دقت پیگیری کنند تا مشکلشان حل شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد تلاش برای حضور تماشاگران در بازی با النصر، اظهار داشت: پیگیری های زیادی از طرف باشگاه و پرسپولیس شد. ان‌شاالله نتیجه به نفع ایران شود. همه ارگان‌ها مانند وزارت ورزش تلاش می‌کنند و ان‌شاالله اتفاق خوبی برای کشورمان رقم بخورد.

شهریاری در خصوص صحبت‌های خطیر مبنی بر اینکه مدیران پرسپولیس مانع عقد قرارداد استقلال با اسپانسر شدند، گفت: مدیریت پرسپولیس بر اساس وظایف خودش کار می‌کند. قطعا مدیریت پرسپولیس دنبال این نیست که چه کسی قرارداد می‌بندد. هرکسی در مسیر خودش حرکت می‌کند. مدیریت پرسپولیس دقیق است. کل باشگاه با دقت کار می‌کند. همه، اصول را رعایت می‌کنند و پیگیر هستند. ان‌شاالله این اتفاق خوب در باشگاه استقلال هم بیفتد.

وی در مورد اینکه آیا موافق اسپانسر مشترک است، عنوان کرد: اصلا کاری به این نداریم و به آن هم فکر نکردیم. وظیفه داریم قسمتی از درآمد را از محل اسپانسر تامین کنیم. باشگاه با مدیریت خوب درویش این کار را انجام می‌دهد.

شهریاری درمورد بحث VAR، گفت: این یک الزام است. قطعا مسئولین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش کمک می‌کنند تا این اتفاق بیفتد و میزبانی به خوبی انجام شود. از وزارت ورزش و مسئولین فدراسیون درخواست ویژه داریم که این اتفاق خوب برای ایران بیفتد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در مورد اینکه آیا اطلاع دارد ورزشگاه آزادی برای اولین بازی این تیم آماده می‌شود، عنوان کرد: اطلاع دقیقی ندارم. آنطور که با مدیرعامل شرکت توسعه صحبت کردم؛ درحال تلاش هستند این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص روند نقل و انتقالات پرسپولیس و به تاخیر افتادن جذب مهاجم خارجی، گفت: باشگاه باید در این مورد صحبت کنند. آن‌ها پیگیری می‌کنند و اطلاع دقیق دارند.

شهریاری در مورد اینکه چقدر امیدوار است درخواست از AFC برای حضور تماشاگران در بازی با النصر محقق شود، اظهار داشت: درحال پیگیری هستیم. قطعاً همه کمک می‌کنند. مدیریت باشگاه پیگیر این موضوع است.

وی در خصوص اینکه حضور ستاره‌هایی مانند رونالدو نیاز به ایجاد شرایط خاص دارد تا اتفاق ناخوشایندی نیفتد، گفت: ایران می‌خواهد میزبان شود. همه دست اندرکاران کمک می‌کنند این اتفاق بیفتد. الان اتفاق خوبی افتاده که میزبان هستیم. قطعا همه مسئولین کمک می‌کنند.

شهریاری گفت: اساسنامه‌ای قبلا وجود داشته که الان پیگیری می‌شود. صندوق اعتبار محدودی دارد. تا سال گذشته حدود ۳۳ میلیارد تومان و بر اساس آن دستورالعمل بوده است. صندوق مشکلی ندارد و آنچه مصوب است انجام شده، در سال جاری پیگیری کردیم. به وزیر هم گفتم اتفاق خوبی افتاده است. به دنبال اعتبار درمان هستیم. مجلس هم کمک کرده ولی بررسی‌هایی روی اساسنامه صندوق صورت گرفته و مصوب هیات وزیران شده است. بعد از شناسایی درآمدها، حتما وضعیت بهتر می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا