اخبار ورزشیفوتبال ایران

واکنش باشگاه پرسپولیس به برگزاری جشن قهرمانی در سوپرجام پیش از بازی با ماشین‌سازی

در فاصله ۴۸ ساعت مانده تا بازی با ماشین‌سازی تبریز مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش هستند تا بتوانند کاپ قهرمانی در سوپرجام سال ۹۸ را پیش از این بازی بالای سر ببرند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  تیم فوتبال پرسپولیس روز پنج‌شنبه در حالی به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود که مسئولان این باشگاه مدت‌ها است خواستار این هستند تا بتوانند کاپ قهرمانی در سوپرجام را پیش از این بازی بالای سر ببرند. از طرف دیگر هنوز سازمان لیگ پاسخ دقیقی در این باره به باشگاه پرسپولیس نداده است.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص گفت: باشگاه پرسپولیس مصرانه پیگیر این مساله است که پیش از آغاز بازی با ماشین‌سازی جام قهرمانی در سوپرجام سال ۹۸ را بالای سر ببرد و در این رابطه آقای انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه مذاکرات و صحبت‌های خوبی با آقایان تاج و بهاروند انجام داده و موافقت آنها را بابت این موضوع کسب کرده است.

وی ادامه داد: آقایان تاج و بهاروند درخواست باشگاه پرسپولیس را منطقی می‌دانند و ما امیدوار هستیم که روز پنج‌شنبه در حضور هوادارانمان جام قهرمانی در سوپرجام سال ۹۸ را بالای سر ببریم. پرسپولیس کار بزرگی انجام داد و در دو جام قهرمان شد و امیدوار هستیم مسئولان سازمان لیگ هم این مساله را انجام دهند تا این موضوع هم به پایان برسد.

انتهای پیام

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا