اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

اعلام برنامه گرایی برای آینده و امیدواری به کسب مدال به همراه برادرش در پاریس

فرنگی‌کار طلایی کشورمان در المپیک توکیو گفت: امیدوارم در المپیک پاریس همراه برادرم مدال بگیرم.

به گزارش پیشرو ورزش، محمدرضا گرایی در نشست خبری بعد از کسب مدال طلای المپیک در مورد حسش و اینکه برادرش نتوانست مدال بگیرد، اظهار داشت: خدا را شکر امروز به مدال رسیدم و در فینال با کشتی حساب شده حریفم را شکست دادم.

وی افزود:حس خوبی دارم چون بعد از تمرینات زیاد به رویایم که کسب مدال المپیک بود رسیدم.

گرایی در مورد شکست برادرش محمد علی در این دوره گفت: برادرم شکست خورد. قبل از اعزام وقتی در اردوی آزادی بودیم از دنده و‌ زانو آسیب دید و دیگر هم نمی شد کسی دیگر اعزام شود اما او در همین رقابتها تا ثانیه پایانی جلوی کشتی گیر کراوسی تلاش کرد. از همین جا به برادرم خسته نباشید می گویم و امیدوارم طلای المپیک پاریس را بگیرد.

وی در مورد اینکه برای آینده چه برنامه ای دارد و چهارمین فرنگی کار ایرانی هستی که طلا می‌گیری و آیا می خواهی تا المپیک بعدی هم باشی عنوان کرد: برنامه من برای آینده با صلاحدید کادرفنی این است که در رقابت های جهانی نروژ شرکت کنم یا نه که اگر بروم تغییر وزن نمی دهم ولی صلاحدید کادرفنی باشد در وزن ۷۲ هم کشتی می‌گیرم. برای المپیک آینده هم برنامه دارم و امیدوارم در پاریس همراه برادرم مدال بگیرم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا