اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی: غم میناوند و انصاریان همیشه با ما خواهد بود/ ترابی انگیزه دارد و می‌تواند به تیم کمک کند

سرمربی پرسپولیس گفت: ترابی انگیزه دارد و می‌تواند به تیم کمک کند.

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، درباره حضور خود و سایر اعضای تیم بر سر مزار مهرداد میناوند و علی انصاریان اظهار کرد: هنوز هم رفتن مهرداد و علی را باور نداریم. رفتن‌شان خیلی ناگهانی و ناباورانه رخ داد و واقعا نمی‌دانم راجع به نبودشان چطور صحبت کنم. هر دو از دوستان خوب ما و پرسپولیسی متعصب بودند که مطمئنم جای خالی‌شان همیشه حس خواهد شد‌.

او ادامه داد: غم از دست دادن این دو عزیز تا همیشه با ما خواهد بود. دیروز هم به همراه اعضای تیم به بهشت زهرا رفتیم تا فاتحه‌ای بخوانیم و به روح مهرداد و علی ادای احترام کنیم. در دو بازی گذشته با غم از دست دادن آنها بازی کردیم و برد در این دو بازی و تقدیم این بردها به روح میناوند و انصاریان کمترین کاری بود که می‌توانستیم برای شادی روحشان بکنیم. باز هم به خانواده عزیزشان تسلیت می‌گویم و از خداوند برایشان آرزوی صبر دارم.

گل‌محمدی درباره شرایط تیم گفت: خدا را شکر دو برد مهم در این دو هفته آخر به دست آوردیم و اکنون هم خودمان را برای بازی بعد با مس رفسنجان آماده می‌کنیم. هیچ دیداری در لیگ برتر آسان نیست و باید با تمرکز کافی و تمام قوا به میدان برویم و امتیازات این بازی خانگی را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس که با سایت این باشگاه صحبت می‌کرد، درباره بازگشت مهدی ترابی به جمع سرخپوشان هم گفت: مهدی بازیکن بااخلاق، فنی و بی‌حاشیه‌ای است که وجودش برای هر تیمی نعمت است. بعد از اینکه شرایط دلخواهش در لیگ قطر فراهم نشد با من صحبت کرد و من هم گفتم از بازگشتش استقبال می‌کنم. خوشبختانه باشگاه هم مقدمات حضورش را فراهم کرد و اتفاق خوبی است که می‌تواند از نیم‌فصل دوم به تیم اضافه شود. امیدوارم با انگیزه‌ای که از او سراغ دارم بتواند برای تیم مثمر ثمر واقع شود و در آینده به ما کمک کند.

گل‌محمدی در پایان درباره سایر فعالیت‌های پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی گفت: فعلا فقط حضور ترابی قطعی شده است. در ادامه نقل و انتقالات در صورت نیاز موارد لازم را باشگاه مطرح می‌کنیم و بهترین تصمیم را برای پرسپولیس می‌گیریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا