اخبار ورزشیورزش بانوان

والیبال باشگاه‌های زنان آسیا: شکست نماینده ایران مقابل نماینده تایلند

تیم والیبال بانوان باریج اسانس در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا مقابل نماینده تایلند شکست خورد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم والیبال باریج اسانس ایران امروز (سه‌شنبه ششم اردیبهشت) در سومین دیدار خود در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا برابر دایموندفود تایلند قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

باریج اسانس در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به حریف تایلندی خود واگذار کرد تا نخستین ناکامی در این رقابت‌ها را تجربه کند.

تیم دایموندفود تایلند که روز گذشته مقابل کوانیش وی سی قزاقستان مغلوب شده بود، در این دیدار از دو بازیکن خارجی (سیمون کوبایی و قدرتی زن برزیلی) خود استفاده کرد تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و از نظر تعداد برد و امتیاز با باریج اسانس ایران برابر شود. تیم باربج اسانس ایران در دو دیدار قبلی موفق به شکست قرقیزستان وی سی و جی دی پی آی ازبکستان شده بود.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها فردا (چهارشنبه هفتم اردیبهشت) استراحت دارند و باریج اسانس ایران از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه در چهارمین مسابقه خود به مصاف آلتای قزاقستان یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها می‌رود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا