اخبار ورزشیفوتبال ایران

محسن کریمی هم از استقلال رفتنی شد

مهاجم تیم فوتبال استقلال تصمیم خود را برای جدایی از جمع آبی پوشان گرفت و با این تیم راهی کشور ترکیه نخواهد شد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعضای تیم فوتبال استقلال ساعت ۱۴:۳۰ امروز تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهند کرد تا اردویی ۱۰ روزه را در این کشور برگزار کنند.

در این اردو بازیکنانی که مد نظر آندره‌آ استراماچونی روی آنها نظر نداشت حضور پیدا نخواهند کرد و قرار است این نفرات از جمع آبی پوشان جدا شوند.در این بین مذاکرات سهرابیان و باشگاه استقلال نیز بی نتیجه ماند و این بازیکن نیز از جمع استقلالی‌ها جدا خواهد شد.

از سوی دیگر محسن کریمی دیگر بازیکنی است که از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد. کریمی که هفته گذشته در تمرینات استقلال به دلیل امتحانات دانشگاهی حضور نداشت قرار بود با آبی پوشان راهی کشور ترکیه شود اما وی در نهایت تصمیم به جدایی از استقلال گرفت و از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد. قرار است کریمی طی امروز و فردا رضایتنامه خود را از باشگاه استقلال دریافت کند.

به این ترتیب، استقلالی‌ها در این سفر بازیکنانی که استراماچونی آنها را کنار گذاشته در اختیار ندارند و فرشید باقری که مصدوم است دیگر غایب آبی پوشان در سفر به ترکیه خواهد بود.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا