اخبار ورزشیفوتبال جهان

هوملس:خرید‌های دورتموند به من انگیزه بازگشت داد

مدافع صاحب‌نام اسبق تیم ملی فوتبال عنوان کرد به چه دلیل به بورسیادورتموند بازگشت.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، یکی از نقل و انتقالات مهم تابستان سال جاری در بوندس‌لیگا آلمان، ماتس هوملس بود.

او بعد از ۳ سال حضور در بایرن به دورتموند بازگشت.مدافع میانی ۳۰ ساله در گفت‌وگویی با کیکر اظهارداشت دلیلش برای بازگشت به جمع زردها چه بود.

وی گفت:قبل از  این که به دورتموند بازگردم، بورسیا ۳ خرید کرد.این خرید‌ها را مرا مطمئن ساختند که تیم می‌خواهد در زمین فوتبالی پرشور انجام دهد.متوجه شدم که تیم می‌خواهد فوتبالی جذاب و موفق بازی کند.پس ترغیب شدم.

هوملس ادامه داد:البته در کنار این موضوع،‌شخص  واتسکه‌،مدیر باشگاه نیز به من انگیزه مضاعفی داد.از طریق او فهمیدم که روحیه پیروزی‌طلبی در تیم وجود دارد.

در این مصاحبه وی عنوان کرد امکان انتقال به تیم‌های خارجی برایش وجود داشت.اما در به دورتموند بازگشت.

او عنوان کرد:امکان بازی در خارج را داشتم.اما در نهایت به این نتیجه رسیدم، اگر قرار است بایرن را ترک کنم،‌به دورتموند می‌روم.

ملی‌پوش سابق که سال‌ها قبل کارش را در آکادمی بایرن، شروع کرد، در سال ۲۰۰۸ جذب بورسیادورتموند شد.

در این تیم تا سال ۲۰۱۶ بازی کرد تا این که به خانه سابقش یعنی بایرن بازگشت.اودر این تیم نیز تا پایان فصل اخیر بازی کرد تا این که دومرتبه به دورتموند بازگشت.

انتهای پیام/ش

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا