اخبار ورزشیتوپ و تور

هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال ایران: برتری ذوب آهن مقابل مهرام

رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران برگزار شد.
به گزارش پیشرو ورزش، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر آقایان ایران با برگزاری ۶ دیدار امروز پنج شنبه ۱۶ آذر ماه دنبال شد.

در اولین دیدار این هفته، تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تیم مهرام بود و درنهایت ذوب‌آهن با برتری ۷۸ بر ۶۳ مهرام را شکست داد. اصغر کاردوست با ۱۵ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن این دیدار شد.

تیم صدرنشین جدول رده‌بندی یعنی تیم طبیعت مقابل تیم آورتا ساری به میدان رفت و با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ این دیدار را واگذار کرد. مجید رحیمیان با ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ توپ ربایی و کارایی ۲۲ موثرترین بازیکن در دیدار مقابل آورتا بود.

در دیگر دیدار هفته هشتم، تیم‌های صنعت مس کرمان و رعد پدافند هوایی به رقابت پرداختند و در نهایت مس کرمان با نتیجه ۷۰ بر ۴۷ به پیروزی رسید. محسن مرادخانی، به عنوان بهترین بازیکن این دیدار با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۳ انتخاب شد‌.

دیدار تیم‌های لیموندیس و فولاد هرمزگان در هفته هشتم با نتیجه ۹۹ بر ۷۹ به سود لیموندیس به پایان رسید. جیلن بردلی( Jalen bradley ) با ۳۱ امتیاز، ۵ پاس گل، ۲ ریباند و کارایی ۳۰ بهتریت بازیکن این دیدار شد.

در دیگر دیدار این هفته تیم شهرداری گرگان به مصاف صنعت مس رفسنجان رفت و در نهایت با برتری ۱۰۸ بر ۷۴ پیروز شد. سینا واحدی با ۲۱ امتیاز، ۵ توپ ربایی، ۳ پاس گل و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

در آخرین دیدار این هفته پالایش نفت آبادان با نتیجه ۹۱ بر ۸۷ مقابل کاله نتیجه را واگذار کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هفت =

دکمه بازگشت به بالا