اخبار ورزشیفوتبال جهان

هفته سی‌و‌چهارم بوندس لیگا|پیروزی بایرن، دورتموند و شکست لایپزیگ/وردربرمن سقوط کرد+جدول

تیم‌های بایرن و دورتموند در هفته سی و چهارم بوندس لیگا پیروز شدند و وردربرمن با شکست مقابل گلادباخ به دسته پایین تر سقوط کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از  فارس، از هفته سی و چهارم رقابت‌های بوندس لیگا، بایرن مونیخ میزبان آگسبورگ بود وبا نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد.

لواندوفسکی در این دیدار گل آخر تیمش را به ثمر رساند تا رکورد گرد مولر افسانه‌ای را بشکند.

در دیگر دیدار بورسیا دورتموند در مصاف با بایرلورکوزن با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد تا با حضور در رده سوم به کار خود در این فصل پایان دهد.

لایپزیگ در مصاف با یونیون برلین هم دو بر یک شکست خورد تا شاگردان ناگلزمان با ۶۵ امتیاز کار خود را در رده دوم به پایان برساند.

در دیدارهای انتهای جدول بوندس لیگا هم وردربرمن که برای بقا نیاز به پیروزی داشت با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب بورسیا مونشن گلادباخ شد تا با توجه به پیروزی کلن مقابل شالکه، این تیم راهی بوندس لیگای دو شود.

با این نتایج شالکه و وردربرمن به صورت مستقیم به بوندسلیگای دوم سقوط کردند و اف سی کلن راهی پلی آف شد تا حریف تیم سوم بوندسلیگای دو شود.

بایرن‌مونیخ قهرمان شد. لایپزیگ، دورتموند و ولفسبورگ سهمیه لیگ‌قهرمانان‌ اروپا را بدست آوردند.

اینتراخت فرانکفورت و بایرلوروزن سهمیه لیگ اروپا را کسب کردند و یونیون‌برلین سهمیه لیگ‌کنفرانس اروپا را بدست آورد.

*جدول رده بندی به شرح زیر است:

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − شش =

دکمه بازگشت به بالا