اخبار ورزشیفوتبال جهان

هفته دوم سری آ| کولیبالی رویای ناپولی را در تورین بر باد داد!

ناپولی در شرایطی که مقابل یوونتوس با ۳ گل شکست خورده بود بازی را در تورین به تساوی کشاند اما در نهایت با اشتباه کولیبالی یووه پیروز میدان شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس،‌در ادامه هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا یوونتوس در تورین و از ساعت ۲۳:۱۵ میزبان ناپولی بود تا هواداران شاهد دیداری جذاب میان قهرمان و نایب قهرمان چند سال اخیر فوتبال ایتالیا باشند.

این دیدار ابتدا با پیشی افتادن ۳ گله بانوی پیر همراه شد اما ناپلی‌ها موفق شدند با تعویض‌های فوق العاده کارلو آنچلوتی بازی را به تساوی ۳ بر ۳ بکشانند اما این پایان کار نبود و در واپسین دقایق این کولیبالی مدافع ناپولی بود که با اشتباه خود و باز کردن دروازه خودی زمینه ساز پیروزی ۴ بر ۳ یوونتوس شد.

گل‌های این بازی را دنیلو ۱۶، هیگواین ۱۹، رونالدو ۶۲ و کولیبالی ۲+۹۰ گل به خودی برای یووه به ثمر رساندند و گل‌های ناپولی توسط مانولاس ۶۵، لوزانو ۶۸ و دی لورنزو ۸۱ زده شد.

یووه با این برد ۶ امتیازی شد و در صدر ایستاد. ناپولی و شاگردان کارلتو هم اولین باخت خود را بدست آوردند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا