اخبار ورزشیورزش تهران

زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید خوراکیان تهران افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید خوراکیان حوزه شمال غرب تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید خوراکیان با حضور دکتر احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امیر محسنی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، شهردار منطقه ۹ و ایلکا رئیس اداره شمال غرب انجام شد.
گل محمدی در این مراسم گفت: حامیان ورزش همچون ظرفیت بخش خصوصی هستند که خدمات خوبی را برای توسعه فضاهای ورزشی انجام داده می دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: اداره کل تهران در راستای برنامه های خود، از این شرایط به خوبی استفاده کرده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شمال غرب هم در این مراسم گفت: بازسازی مجموعه های ورزشی شمال غرب در اولویت است.
ایلکا افزود: استفاده ازظرفیت بخش خصوصی کاملا در این حوزه اثر بخش بوده و این زمین چمن با استفاده از ظرفیت های قانونی ماده ۲۷ و مشارکت بخش خصوصی در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام پایتخت، امروز با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، اداره کل، فرمانداری و شهرداری تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.
در جریان این مراسم، از خانواده شهداء به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا