اخبار ورزشیتوپ و تور

هزار وعده خوبان یکی وفا نکرد/ مکانیزه‌ام آرزوست!

رئیس فدراسیون والیبال پیش از انتخابش به این سمت وعده‌هایی داده بود که حالا خبری از تحقق آنها نیست.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، روز گذشته سایت فدراسیون والیبال با انتشار خبری اعلام کرد که مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه، ۴ مهرماه برگزار می شود.

در این خبر آمده بود که این مراسم در محل فدراسیون والیبال برگزار می‌شود و تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات شامل شهرداری ورامین، پیکان، سایپا، شهرداری ارومیه، کاله، درنا ارومیه، عقاب نهاجا، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری تبریز، شهروند اراک و فولاد سیرجان ایرانیان فرصت دارند تا تاریخ ۳ مهرماه ضمن مراجعه به امور مالی فدراسیون و ارائه تسویه حساب و سایر الزامات ثبت نام، طبق آیین نامه لیگ ۹۷ نسبت به اخذ مجوز حضور در جلسه قرعه کشی و ارائه آن به سازمان لیگ اقدام کنند.

لازم به ذکر است در صورت عدم رعایت موارد فوق تا قبل از تاریخ مذکور فدراسیون والیبال، سازمان لیگ راسا نسبت به جایگزینی تیم‌ها در مراسم قرعه‌کشی اقدام خواهد کرد، اما در این بین ذکر چند نکته می‌توان جالب باشد. بیانیه‌ای که سایت فدراسیون منتشر کرده کمی عجیب است.

سوال نخستی که در ذهن مخاطب نقش می‌بندد این است که این تیم‌ها از کجا انتخاب شده‌اند؟ تیم‌هایی مانند سیرجان، درنا و عقاب نهاجا برچه اساس و معیاری جواز حضور در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را کسب کرده‌اند؟ همچنین تکلیف تیمی مانند شهرداری ارومیه که در فصل نقل‌و‌انتقالات سروصدای زیادی هم به پا کرده بود، هنوز مشخص نیست. تیم شهروند اراک که از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده بود، حالا کجا است؟

سازمان لیگ فدراسیون والیبال این تیم‌ها را تهدید کرده که باید زودتر تسویه حساب‌ها را انجام دهند و در غیر اینصورت تیم‌های دیگری را جایگزین آنها خواهد کرد. این در حالی است که روز گذشته از مشهد خبر رسیده که نماینده این شهر که نامش در بین تیم‌های مدنظر فدراسیون نبود، به عنوان نخستین تیم ورودیه خود را پرداخت کرده است!

اهالی والیبال هنوز وعده‌های احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال در زمان انتخابات را فراموش نکرده‌اند. آقای رئیس اعلام کرده بود که لیگ را مکانیزه خواهد کرد. ضیایی در آن زمان گفت: انشاالله اگر عمری باقی بود و زمان داشتیم، باید سال آینده ورود به لیگ را مکانیزه کنیم و با این شرایط ناخودآگاه افراد کمترین تاثیر را در حضور تیم‌ها خواهند داشت. از طرفی باید تلاش کنیم که والیبال شرایط خوب خود را حفظ کند.

زمانی که ضیایی این صحبت‌ها را مطرح کرد کمتر کسی درک می‌کرد که «مکانیزه» یعنی چه، اما حالا همه به خوبی متوجه این موضوع شدند.

ضیایی پیش از انتخابش به عنوان رئیس وعده‌های خوبی داده بود که متاسفانه یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود. حالا نه شاهد برگزاری لیگ مکانیزه هستیم و نه حال والیبال خوب است و این دقیقاً مصداق «هزار وعده خوبان یکی وفا نکرد» است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا