اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

هری کین به دنبال رکوردشکنی

کاپیتان انگلیس به دنبال این است تا رکورد لواندوفسکی را در گلزنی بشکند.
به گزارش پیشرو ورزش، هری کین با زدن ۳۱ گل در ۲۷ بازی خود در بوندسلیگا، رکوردهایی را در بایرن مونیخ به ثبت رسانده است اما آیا او در مسیر شکستن امتیاز رابرت لواندوفسکی قدم برمی‌دارد؟
گرد مولر اسطوره بایرن در فصل ۱۹۷۱/۷۲ رکورد شکست ناپذیر ۴۰ گل را به نام خود ثبت کرد، رقمی که تقریباً ۵۰ سال باقی ماند و هدفی برای مهاجمان بود.
این رکورد اما توسط لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۰/۲۱ در آخرین روز فصل در دقیقه ۹۰ توانست به رکورد ۴۱ گل برسد. مطمئناً همه فکر می کردند هیچ راهی وجود ندارد که کسی بتواند این رکورد را جابه جا کند. وی سال بعد ۳۵ گل به ثمر رساند.
همه اینها شروع درخشان زندگی کین در آلمان را شگفت‌انگیزتر می‌کند. هت تریک این بازیکن ۳۰ ساله در بازی مقابل ماینتس چیزی بود که هیچ بازیکنی در اولین فصل خود در بوندس لیگا موفق نشده بود، انجام دهد. او همچنین اولین نفری است که پس از ماریو گومز در سال ۲۰۱۱، موفق به هت تریک‌های متوالی در لیگ برتر آلمان شده است.
او فقط در ۸ بازی از ۲۷ بازی موفق به گلزنی نشده و تاکنون ۳۱ گل به ثمر رسانده است. او بهترین رکورد شخصی در یک فصل و رکورد جدید برای یک بازیکن در اولین بوندسلیگا را به ثبت رسانده است. ۸ بازی دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و او این فرصت را دارد تا بتواند تعداد گل‌های خود را افزایش دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

دکمه بازگشت به بالا