اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

هری کین به بایرن مونیخ پیوست

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس با عقد قراردادی رسمی به بایرن مونیخ آلمان پیوست. پیش از این عنوان شده بود تاتنهام برای پرکردن جای خالی این بازیکن به دنبال مهدی طارمی است که این انتقال انجام نشد.

به گزارش پیشرو ورزش «هری کین» کاپیتان تیم ملی انگلیس پس از سال‌ها درخشش در تیم فوتبال تاتنهام بالاخره این تیم را به مقصد مونیخ آلمان ترک کرد.

مهاجم گلزن تیم ملی انگلیس با عقد قراردادی رسمی به مدت چهار سال به بایرن مونیخ آلمان پیوست تا بالاخره اصرارهای توماس توخل برای جذب او کارساز شود.

تاتنهام در حالی راضی به انتقال هری کین شد که درخواستی ۱۰۰ میلیون یورویی برای صدور رضایت‌نامه اش داشت اما با آخرین بسته پیشنهادی مونیخی‌ها موافقت کرد تا گزینه جذاب انگلیسی‌ها در قلب آلمان پا به توپ شود.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار ویدئویی زیبا ورود هری کین به آلمان و عقد قرارداد تا ۲۰۲۷ میلادی را منتشر کرده است که در نوع خود جالب توجه بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 18 =

دکمه بازگشت به بالا