اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

هانری: هدف ما طلای المپیک است

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه گفت که هدفش کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک پاریس است.
به گزارش پیشرو ورزش، قرعه‌کشی مسابقات فوتبال بازی‌های المپیک پاریس شب گذشته انجام شد که فرانسه به عنوان میزبان با آمریکا، نیوزیلند و (نماینده آسیا یا آفریقا) همگروه است.
تیری هانری سرمربی تیم فوتبال المپیک فرانسه درباره این قرعه‌کشی تاکید کرد که برای کسب عنوان قهرمانی بسیار مصمم است.
مهاجم سابق آرسنال گفت که تمام تلاشش برای کسب مدال طلا و آماده شدن برای مسابقات است.
سرمربی فرانسه ادامه داد: ما قبلاً چند بازی دوستانه برابر تیم‌های غیر اروپایی هدف قرار داده بودیم. قرار است دوشنبه با آمریکا بازی کنیم. یک حریف باقی مانده که ما آن را نمی‌شناسیم اما می توانیم به طور واقعی شروع به کار کنیم.
هنری توضیح داد: ما باید حریفان خود را آنالیز کنیم. از فردا کار ما شروع می‌شود، هرچند فکر می‌کنم دستیاران من در حال حاضر روی آنها کار می‌کنند.
هانری همچنین گفت که می‌خواهد فرانسه را در المپیک به اوج برگرداند.
وی یادآورشد: ما تنها مدال طلای خود را ۴۰ سال پیش گرفتیم، اگرچه از آن زمان تاکنون تیم های بزرگی داشته‌ایم. من به مدال طلا نگاه می‌کنم اما می‌دانم که برای رسیدن به آن راه بسیار طولانی است. اگر برای کسب مدال طلا به چنین تورنمنتی نروید، آمدن هیچ فایده ای ندارد.
او ادامه داد: همانطور که گفتم، راه درازی برای رسیدن به اوج است و اگر به تاریخ نگاه کنید، اغلب تیم‌های آمریکای جنوبی بهترین راه را برای رسیدن به اوج دارند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 17 =

دکمه بازگشت به بالا