اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

اصولی تشریح کرد؛ از موظف شدن سازمان لیگ به تهیه هدست داوران تا تعیین اسپانسر فدراسیون فوتبال

سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد جلسه امروز هیات رئیسه ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، احسان اصولی درمورد جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در این جلسه مباحث مختلفی که مطابق دستور جلسه در اختیار اعضا قرار گرفته بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوباتی به تصویب هیات رئیسه رسید.

وی افزود: یکی از موارد این بود که براساس نظر کمیته امور استان‌ها و درخواست هیات‌های ایلام، کردستان و کیش مبنی بر اعطای امتیاز لیگ دو فوتبال داشتند، مورد بحث قرار گرفت. راهکارهای کارشناسی در این کمیته و سازمان لیگ در این خصوص اتفاق افتاده بود و با قید این موضوع که مالکیت این امتیازها متعلق به سازمان لیگ باقی می‌ماند و هرگونه خرید و فروش امتیازهای اعطا شده ممنوع اعلام شده است، این امتیازها به این استان‌ها و جزیره کیش داده شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همچنین گزارش کمیته بانوان را درمورد انتصاب سرمربی تیم ملی زیر ۱۴ سال داشتیم که خانم خسروی برای این سمت انتخاب شد و این موضوع نیز به تایید هیات رئیسه رسید.

اصولی عنوان کرد: درمورد واگذاری اماکن اقامتی تحت اختیار فدراسیون بحث و بررسی و قرار شد مطابق آیین‌نامه مالی، معاملاتی و ضوابط مرتبط فراخوان داده شود تا افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی که حائز شرایط لازم برای ورود به این مبحث، پیشنهادات خود را ارائه بدهند و با بهترین پیشنهاد ترتیب اثر داده شود.

وی ادامه داد: درمورد مصوبه کارگزاران یا همان ایجنت‌ها نیز پس از چند جلسه کلیات به تصویب رسید. درمورد جزئیات و آیین‌نامه‌ این مبحث نیز ترکیبی از اعضای هیات رئیسه مشخص شدند تا با همکاری دبیرکل، امور بین‌الملل و کمیته وضعیت، این موع نیز نهایی و بخش اجرایی‌اش نیز اعلام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون تاکید کرد: درمورد آن بخش از هزینه های فدراسیون که‌ باید خارج از سامانه تدارکات و با توجه ضرب‌الاجل زمانی کار کنیم، به ریاست فدراسیون تفویض اختیار داده شد تا او و خزانه دار فدراسیون به عنوان صاحبان امضای مجاز تصمیم‌گیری کنند. مصوب شد سازمان لیگ فوتسال درمورد تامین اقلام مورد نیاز داوران مثل هدست، اسپری و تجهیزاتی از این دست در فصل جاری اقدام کرده و مطابق نظر کارشناسی کمیته داوران و مجموعه اجرایی فدراسیون فوتبال،در این زمینه اقدام کند. این کار نیز در بازه زمانی مشخصی انجام خواهد شد و شاهد خواهیم بود برای هدست داوران سیستم‌های جدید و مدرنی را تامین کرده و در اختیار آنها قرار بدهند.

اصولی گفت: بحث دیگر ما درمورد اسپانسر فدراسیون فوتبال بود که براساس پیشنهادات دریافت شده و مطابق ضوابط تعیین شده در آیین‌نامه مالی و معاملاتی، فدراسیون اسپانسری را برای خودش شناسایی کرد‌. این موضوع نهایی شده و ان‌شاءالله به زودی این حامی مالی رونمایی خواهد شد و به اطلاع مردم می‌رسد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + یک =

دکمه بازگشت به بالا