اخبار ورزشیفوتبال ایران

نکونام:‌ می توانستیم ضد فوتبال بازی کنیم اما این کار را نکردیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: مقابل شباب الاهلی روی بی تجربگی گل خوردیم، بازیکنانم باید مسئولیت پذیرتر باشند.

به گزارش رایکا خبر، جواد نکونام پس از تساوی یک بر یک فولاد مقابل شباب الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب و جانداری بود و می‌دانستیم باید چگونه بازی کنیم. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم به گل هم رسیدیم اما در صحنه گل الاهلی بی‌تجربگی کردیم. در آن صحنه ۶ بازیکن‌مان برای زدن گل دوم رفته بودند و این موضوع کارمان را سخت کرد. روی یک ضد حمله و در شرایطی که می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم دفاع‌مان خالی شد و روی بی‌تجربگی گل خوردیم.

وی افزود:‌ الاهلی تیم خوبی بود اما تیم ما هم خوب بازی کرد. موقعیتی به حریف ندادیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی هم خلق کنیم و به گل هم رسیدیم اما الاهلی روی اشتباه ما گلزنی کرد. اکنون شروع رقابت‌ها است و نتایج و بازی‌ها نشان می‌دهد تیم‌ها به هم نزدیک هستند و خیلی سخت به هم می‌بازند و بازی‌ها خیلی سخت است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: فقط به خاطر اشتباهی که انجام دادیم گل خوردیم مقابل تیم حرفه‌ای مثل الاهلی نباید چنین اشتباهی کنیم. بازیکن حریف وقتی چنین فرصتی گیرش بیاید به خاطر این اشتباه ما را جریمه می‌کند. می‌توانستیم ضد فوتبال بازی کنیم اما این کار را انجام ندادیم سعی کردیم بازی را خوب کنترل کنیم و خوب هم این کار را انجام دادیم. اما روی صحنه گل خورده اشتباه کردیم.

نکونام ادامه داد: زحمت‌مان را برای بردن کشیدیم اما در این بازی‌ها نباید چنین اشتباهاتی بکنیم. باید از گل به هدف خود محافظت کنیم نباید فرصت‌سوزی کنیم. در دیدار قبلی هم سه امتیاز را به دلیل بدشانسی نگرفتیم امروز هم تا دقیقه ۹۲ جلو بودیم و در آن دقیقه گل خوردیم باید با تجربه‌تر عمل کنیم و بازیکنان‌مان مسئولیت‌پذیرتر شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − دو =

دکمه بازگشت به بالا