اخبار ورزشیفوتبال ایران

خلیلی: جای هواداران هفته آخر لیگ خالی است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، گفـت: امیدوارم دعای خیر هواداران در هفته آخر بدرقه تیم باشد. جای هواداران در مسابقه آخر خالی است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، محسن خلیلی در پایان دیدار پرسپولیس و ماشین سازی، گفت: باید از هواداران تشکر کنم. امیدوارم دعای خیرشان در هفته آخر بدرقه تیم باشد. جای هواداران در مسابقه آخر خالی است. بازیکنان همه تلاش خود را می‌کنند تا در این سال پر فراز و نشیب به موفقیت برسیم. دوست داشتیم در تهران قهرمان شویم اما امیدواریم هفته آینده در شهر جم جشن بگیریم.

وی افزود: البته هواداران زیادی در جم داریم و تنها نخواهیم بود اما دوست داشتیم در تهران جشن‌مان را برپا کنیم.

خلیلی در مورد دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر، گفت: این هفته به شکلی هفته تساوی‌ها بود. انگار هیچ بازی برگزار نشد و چیزی در جدول تغییر نکرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد داور، تصریح کرد: داوری مشکلی نداشت اما در مورد صحنه پنالتی کارشناسان باید نظر بدهند. بین دو نیمکت فاصله زیادی وجود داشت. داور سوت زده و ما فقط می‌توانیم الان نظر بدهیم.

وی در مورد اینکه برانکو اعلام کرده بود نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: به این مسائل مثبت نگاه می‌کنم. هفته آخر لیگ ننتیجه دست‌ خودمان است. نباید به این مسائل فکر کنیم. در این بازی سرنوشت دست خودمان بود. در دیدارهای آینده هم با تمرکز بالا می‌توانیم قهرمان شویم و امیدوارم بدشانسی گریبانمان را نگیرد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =

دکمه بازگشت به بالا