اخبار ورزشیفوتبال ایران

نکونام: تیم ما در بیست دقیقه اول خواب بود

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تیم ما در بیست دقیقه اول خواب بود و خیلی بد شروع کردیم.

به گزارش پیشرو ورزش، جواد نکونام درنشست خبری پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: دو تیم چون بعد از تعطیلات بود بازی را با ریسک کمتر شروع کردند. تیم ما در بیست دقیقه اول خواب بود و خیلی بد شروع کردیم. آخرین بازی ما در جام حذفی بود و  از شرایط مسابقه دور بودیم. از سازمان لیگ تشکر می کنم که بازی ما با گل گهر را لغو کرد.

نکونام تصریح کرد: ‌بازیکنان ما اصلا وقت استراحت نداشتند چون AFC ‌بازی ما را هجدهم گذاشته بود. شرایط برگزاری مسابقه برایمان نبود و اگر بازی می‌کردیم دیگر در تعطیلات استراحتی نداشتیم. برنامه AFC اول هجدهم بود بعد بیست و دوم و بعد بیست و یکم شد، اگر از اول می‌دانستیم این تاریخ است ما هم مثل همه تیم‌ها روز چهاردهم بازی می‌کردیم. این تاریخ به بازی العین نزدیک تر بود و شرایط را بریمان بهتر می‌کرد ولی به هرحال برنامه‌ها دچار تغییر شد و ضرر کردیم. مجبور شدیم دوازدهم بازی کنیم.

وی افزود: تیم ما از شرایط مسابقه دور بود و در زمین به خواب رفته بود. بازی را بد شروع کردیم اما بعد کنترل بازی را در دست گرفتیم و دو سه موقعیت خوب روی دروازه آلومینیوم ایجاد کردیم. بین دو نیمه به بچه ها گفتم تیم آمادگی ذهنی کامل را نداشت. آلومینیوم برای موفقیت بیشتر توان گذاشت. در ۵ دقیقه اول نیمه دوم دوباره خواب ماندیم و آلومینیوم توانست ۲ موقعیت داشته باشد. بعد از آن بازی را در دست گرفتیم، موقعیت ایجاد کردیم. به تیر زدیم، گل خالی نزدیم ولی بازی که تیم ما انجام داد چون از شرایط مسابقه دور بود از لحاظ ذهنی، روی و روانی خواب بود. در شرایط مسابقه نبودیم و این به ما ضربه زد و باعث شد تیم بد بازی کند.

نکونام گفت: از تاریخی که من مربی فولاد شدم در هیچ مسابقه‌ای تیم ما این تعداد موقعیت گل به حریف نداده بود. واقعا تیم ما همیشه منسجم بود. امروز با توجه به اینکه حریف بازی مستقیم انجام می‌داد، ۵ دفاع و ۴ هافبک داشتند. آمده بودند خوب دفاع کنند و در ضربات ایستگاهی یا با پاس‌های مستقیم ما را اذیت کنند. تیم ما تمرکز لازم را نداشت و دو سه موقعیت خطرناک آن‌ها روی دروازه ما داشتند. آلومینیوم تیمی است که در خانه اش خیلی خوب بازی می کند. اینجا پرسپولیس را بردند. هر تیمی اینجا آمده باخته یا مساوی کرده، واقعا تیم ها را اذیت کرد‌ه‌اند.

وی ادامه داد: امروز تیم ما میتوانست در اخرین لحظه بازی برنده باشد. در روزی که در اندازه خودمان بازی نکردیم هم می توانستیم برنده باشیم. به هرحال یک امتیاز تقسیم شد. باید به فکر بازی آسیایی باشیم. باید با ذهن بیدار برای آن بازی برویم چون جای اشتباه نداریم. العین بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد. بازیکن خارجی دارند که به او پاسپورت اماراتی دادند و برای تیم ملیشان بازی می کند. قابل مقایسه نیستند. واقعا آن ها خیلی جلوتر از ما هستند. پنجره نقل و انتقالاتی ما هم بسته است و از این نظر ضرر کردیم.

نکونام با اشاره به عدم یارگیری فولاد عنوان کرد: پنجره همه تیم‌های دیگر باز شد اما متاسفانه هیچ نگاهی به تیم ما نشد. از این بابت واقعا متضرر شدیم. واقعا مردم خوزستان مثل همیشه مظلوم واقع شدند. تیم فولاد هم همینطور، همه تیم‌ها دولتی و غیردولتی توانستند با ارتباط و… پنجره‌ها را باز کنند. اما به ما اجازه نداد یک یار بگیریم در حالیکه نماینده ایران هستیم. واقعا بابت این اتفاق متاسفم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه میزبانی به این تیم نرسید و ممکن است برای نماینده ایران گران تمام شود، گفت: واقعیت این است که فوتبال ما چند وقتی است شکست خورده و چیز عجیبی نیست. می‌دانم که امارات و قطر از ما جلوتر هستند. باید به فوتبال واقعی نگاه کنیم. فقط لیگ برگزار می‌کنیم. فوتبال ما هیچ چیزی ندارد. این واقعیت است. نمی‌توانیم برگزار کنیم. شهرهای ما و مردم را ببینید که چگونه گرفتار کرونا هستند. نمی‌توانیم میزبانی کنیم. ورزش و فوتبال هم از بیماری و همه چیز جداست. واقعیت فوتبال است که این اتفاق می‌افتد و تیم‌های دیگر میزبان می‌شوند. ما نمی‌توانیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا