اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش های رزمیویژه‌های خبری

در جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان، سهندی در ووشو طلایی شد

حمیدرضا سهندی در وزن ۷۰- کیلوگرم مسابقات ووشو دانشجویان جهان به مدال طلا دست یافت.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از فدراسیون ووشو، در ادامه مسابقات ووشو قهرمانی دانشجویان جهان، حمیدرضا سهندی سانداکار وزن ۷۰- کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل تمامی حریفان خود به مدال طلای این پیکارها دست یافت.

رقابت‌های ساندا ووشو قهرمانی دانشجویان جهان امروز ادامه خواهد یافت و سه نماینده دیگر کشورمان به نام‌های علی خورشیدی، شجاع پناهی و محنا رحیمی که طی روزهای گذشته با برتری مقابل حریفان خود به دیدار نهایی این پیکارها راه یافته بودند، امشب (شنبه) ۲ مهرماه در دیدارهای نهایی اوزان خود به مصاف حریفان می‌روند.

علی دهقان هدایت تیم ملی ووشو (ساندا) دانشجویان ایران را بر عهده دارد.

تا به این لحظه از مسابقات و در بخش تالو نیز طاها بدیعی به مدال برنز چانگ چوان مردان، محمدعلی مجیری به مدال طلای نن گوئن و منیره پناهی به ۲ مدال برنز چانگ‌چوان و چیانگ شو دست پیدا کرده‌اند.

اولین دوره مسابقات ووشو دانشجویان دانشگاه های جهان از ۲۸ شهریورماه الی ۳ مهرماه در کشور ترکیه برگزار می شود و تیم ووشو دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی از کشورمان با همکاری فدراسیون ووشو به این رقابت‌ها اعزام شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا