اخبار ورزشیفوتبال جهان

نویل: منچستریونایتد باید هری کین را بخرد

در برنامه  اسکای اسپورت، گری نویل گفت: که منچستریونایتد باید با فروش ۴ بازیکن خود برای جذب هری کین اقدام کند.

به گزارش پیشرو ورزش، یک هفته تا پایان پنجره نقل و انتقالات در فوتبال انگلیس باقی مانده و تمام صحبت‌های حول یک بازیکن می گردد. هری کین که در بازی یکشنبه مقابل ولورهمپتون از سوی تماشاگران تشویق شد در اندیشه این است که هر طور شده در این ۷ روز از تاتنهام جدا شود. منچسترسیتی اصلی‌ترین و به گفته برخی رسانه‌ها تنهاترین مشتری کین محسوب می‌شود که رقم ۱۶۰ میلیون پوند نیز برای خرید این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند. دنیل لیوی همچنان ایستادگی کرده تا بتواند او را در اسپرز نگاه دارد ولی مشخص نیست که در انتها چه اتفاقی رخ خواهد داد.

شب گذشته در برنامه دوشنبه‌ شب‌های اسکای اسپورت، گری نویل به سران منچستریونایتد تشر زد و مدعی شد که به جای سیتی این یونایتد است که باید هری کین را خریداری کند.

کاپیتان سابق شیاطین سرخ و کارشناس کنونی فوتبال مدعی شد که منچستریونایتد باید برای خرید هری کین تلاش کند زیرا این بازیکن یک «قدرت تمام عیار» به ترکیب اضافه خواهد کرد.

نویل اظهار داشت: من واقعا درگیر این قضیه هستم که چرا منچستریونایتد برای خرید هری کین اقدام نمی‌کند. آنها یک قدم دیگر بردارند زیرا فقط سانچو را خریداری کردند که آن هم پول سال پیش بود. جدای از اینها ما همیشه باید به دنبال بهترین بازیکنان انگلیسی باشیم.

وی ادامه داد: چرا مارسیال، جیمز و یا لینگارد باید دستمزدهای فراوان دریافت کنند و ما نتوانیم بازیکنی مثل کین را خریداری کنیم. فراموش نکنیم که مارسیال و کاوانی تا ۱۲ ماه دیگر پیش ما هستند و پس از آن تیم فقط میسون گرینوود را در اختیار دارد.


منچستریونایتد در این فصل به یک پیروزی پرگل مقابل لیدزیونایتد و یک تساوی برابر ساوتهمپتون دست یافته است

نویل گفت: ما ۱۵۰ میلیون پوند می‌خواهیم که برای خرید کین اقدام کنیم. با فروش مارسیال، دن جیمز، خوان ماتا و جسی لینگارد این رقم کاملاً بدست خواهد آمد. به نظرم هری کین تمام تفاوت‌ها را با آمدنش در منچستریونایتد رقم خواهد زد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا