اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

درخواست فدراسیون فلسطین از نهادهای بین‌المللی فوتبال، پس از شهادت بازیکن جوان این کشور

فدراسیون فوتبال فلسطین به شهادت بازیکن جوان این کشور واکنش نشان داد.
به گزارش پیشرو ورزش، احمد عاطف مصطفی دراغمه بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال فلسطین ظرف روزهای گذشته، با شلیک گلوله مأموران رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید.

در همین راستا، فدراسیون فوتبال فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد و طی آن، خواستار توجه سازمان‌های بین‌المللی فوتبال به مظلومیت بازیکنان این کشور شد.

در این بیانیه آمده است: «در صورتی که دیگر افراد دنیا هنوز از جام جهانی هیجان‌انگیز ۲۰۲۲ قطر لذت می‌برند و آماده جشن گرفتن فصل و استقبال از سال ۲۰۲۳ می‌شوند، فوتبال فلسطین صبح روز پنجشنبه با قتل یکی از بهترین فوتبالیست‌های خود یعنی احمد عاطف دراغمه که در نابلس مورد هدف سربازان اسرائیلی قرار گرفت، عزادار شد.

احمد قربانی دیگری از مجموعه کشتارهایی است که اشغالگران اسرائیلی عمداً مقابل خبرنگاران، ورزشکاران و هر فلسطینی دیگری که جرأت مقابله با وحشی‌گری و پاکسازی نژادی مردم را دارد، مرتکب می‌شوند.

ما سوگوار این جوان هستیم و عمیق‌ترین تسلیت خودمان را به خانواده احمد، باشگاه و هم‌تیمی‌های او ابراز می‌کنیم. همچنین از نهادهای بین‌المللی فوتبال می‌خواهیم تا سیاست‌ها و اقدامات نژادپرستانه اسرائیل و نقض همیشگی قوانین بین‌المللی ورزشی توسط آنها را بررسی کنند و اشغالگران اسرائیلی را نسبت به محروم قرار دادن فوتبالیست‌های فلسطینی از حقوق خودشان برای پیشرفت ورزشی مسئول بدانند».

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا