اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

انتصاب شیرازی بعنوان سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق تهران

با حکم سرپرست هیئت اسکواش استان تهران ، حسین شیرازی بعنوان سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق منصوب شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، بنا به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب شرق تهران و با موافقت خانم مریم بهجتی (سرپرست هیئت اسکواش استان تهران) ، حسین شیرازی از مدیران خوشنام ورزش و فارغ التحصیل رشته مدیریت ورزش بعنوان سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق منصوب گردید.

همچنین شیرازی با حضور در دفتر هیئت اسکواش استان تهران ، حکم مسئولیت خود را از دکتر سید صادق صالحی (دبیر هیئت استان تهران) دریافت نمود.

پس از تقدیم حکم سرپرست هیئت جنوب شرق توسط دبیر هیئت استان ، دکتر صالحی ضمن تبریک به سکاندار جدید اسکواش حوزه جنوب شرق بر تحقق سیاست های هیئت استان تاکید و عنوان داشت از هیئت های تابعه می خواهیم به همگانی کردن رشته اسکواش کمک و هئیت استان تهران را یاری رسانند.

دبیر هیئت استان تهران افزود : به دنبال آن هستیم این رشته را در سطح شهر و استان تهران ترویج نماییم و در تعلیم و تربیت ورزشکاران این رشته ی ورزشی در جامعه سهم سازنده ای داشته باشیم.

حسین شیرازی با قدردانی از اعتماد هیئت اسکواش استان تهران و اداره ورزش و جوانان جنوب شرق به وی عنوان داشت : سیاست ها و برنامه های موجود را با تلاش و کوشش به سمت جلو پیش خواهیم برد و تلاش خواهیم کرد از بازوان هیئت استان و اداره ورزش و جوانان در رسیدن به اهداف تعیینی باشیم.

همچنین سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق بیان داشت: با انتخاب و معرفی اعضای هیئت رئیسه و چارت تشکیلاتی این هیئت ، اجرای برنامه هایی نظیر همگانی کردن و آموزش رشته اسکواش در سطح بوستان های حوزه جنوب شرق ، افتتاح دفتر اداری هیئت اسکواش حوزه ، برگزاری دوره های مربیگری و داوری ، رونمایی از البسه ورزشی تیم های اسکواش حوزه برای شرکت در مسابقات استانی ، تشکیل شورای پیشکسوتان و جوانان و استفاده از نظرات آن ها در فعالیت های هیئت ، صدور کارت های عضویت هیئت و ارائه خدمات رفاهی و گردشگری به ورزشکاران ، مربیان ، داوران این رشته و … در دستور کار هیئت قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است از سوابق سرپرست هیئت اسکواش حوزه جنوب شرق تهران می توان به  عضویت در شورای روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان تهران ، دبیرکلی کانون جوانان شهر تهران ، مشاور رسانه ای رئیس هیئت هندبال استان تهران، مدیر اداری و روابط عمومی هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، سردبیر پایگاه اطلاع رسانی جوانان آینده نگر  و مربیگری و داوری در چند رشته ورزشی ، مدیر فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی فدراسیون پهلوانی و… اشاره کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا