اخبار ورزشیفوتبال ایران

نوری: رضاییان قول داد مشکلات برطرف خواهند شد/ پرسپولیس با تجربه است

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: مشکلات مالی از فصل پیش تا دیشب ادامه داشت اما رضاییان مدیرعامل منطقه قول داد مشکلات حل شود.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

محمد نوری بازیکن تیم پارس جنوبی در پایان این دیدار در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی شما حل شد یا خیر، گفت: مشکلات مالی از فصل پیش ادامه‌دار بود و تا دیشب این موضوع ادامه داشت. رضاییان مدیرعامل منطقه زحمت کشیدند و به همراه کمالوند دیشب مشکلات را حل کردند. رضاییان دیشب یکسری قول‌هایی داد ان‌شاءالله عملی شود. بعد از آن کارت بازیکنان صادر شد. ان‌شاءالله بازیکنان به کار خود ادامه دهند چون شخص مدیرعامل منطقه قول داده ان‌شاءالله مشکلات حل شود.

وی در پاسخ به این سؤال که بازی مقابل پرسپولیس چطور بود، گفت: بازی خوبی بود. اولین بازی لیگ بود. کیفیت در بازی اول پایین می‌آید. تیم ما هم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. پرسپولیس تیم با تجربه‌ای است و به همین دلیل توانست سه امتیاز بازی را بگیرد. من به بچه‌های تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =

دکمه بازگشت به بالا