اخبار ورزشیسایر اخبارفوتبال ایران

نظر معاون وزیر درباره خصوصی‌سازی سرخابی‌ها !

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد که اطلاعاتش در مورد سرخابی‌ها کامل نیست.

به گزارش پیشرو ورزش، مراسم تدفین شهدای گمنام امروز با حضور روسای فدراسیون‌ها، مربیان، ورزشکاران و جمعی از اهالی ورزش برگزار شد.

* حمید سجادی وزیر ورزش و معاونان این وزارتخانه نیز در مراسم حضور داشتند.

* علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که روز گذشته در خصوص بودجه از وزارت گلایه داشت امروز در مراسم حاضر شد و در کنار حمید سجادی وزیر ورزش نشست. وی دقایقی با وزیر صحبت کرد.

* محمد پولادگر معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش در این مراسم گفت: خدا را شکر می‌کنم این اتفاق خوب افتاد. شهدای گمنام جایگاه بسیار بالایی نزد خدا دارند چون اسم خود را با خدا معامله کردند. اینها سند افتخار، سربلندی و اقتدار کشورمان هستند. این اتفاق که بعد از سالها در وزارت افتاده و ما میزبان ۲ شهید گمنام هستیم، حضورشان چراغ راه خواهد بود تا راه را گم نکنند و پایبند اصول انقلاب و اسلام باشند.

* معاون وزیر درباره خصوصی‌سازی سرخابی‌ها و ورود چند وزارتخانه، گفت: الان وقت خوبی برای این سوالان نیست و اجازه دهید در این باره صحبت نکنم چون اطلاعاتم کامل نیست.

* شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال هم در این مراسم، عنوان کرد: هر چه داریم از شهداست. آنچه که امروز موجب سربلندی ملت و ایران اسلامی شده، حاصل خون شهداست. ما در همه جا و در تمامی لحظات به یاد شهدا هستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا