اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

نصیرزاده: تراکتوری‌ها مانند بازیکنان بزرگ دنیا جای صحبت کردن توانایی خود را در زمین نشان بدهند

مدیرعامل باشگاه تراکتور در تمرین امروز این تیم شرکت کرد‌.

به گزارش پیشرو ورزش به نقل از فارس، هوشنگ نصیرزاده پیش از آغاز تمرین امروز – جمعه ۲۷ مرداد – در جمع اعضای تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: بیش از ۱۱ بازیکن به تیم اضافه شده و برای ایجاد هماهنگی به زمان نیاز داریم. باتوجه به قابلیت فنی بازیکنان، نتایج تیم قطعاً بهتر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه توجه اذهان عمومی به تراکتور بسیار بیشتر از سایر باشگاه‌ها است، عنوان کرد: تمرکز اعضای تیم باید روی مسائل فنی باشد و همچون بازیکنان بزرگ دنیا به جای صحبت کردن، توانایی خود را در زمین مسابقه نشان دهند.

وی با بیان اینکه پاکو خمز مربی خوش قلب و کاربلدی است، مطرح کرد: او بسیار مسئولیت پذیر و علاقه‌مند به کارش است. همچنین علاقه بسیاری به بازیکنان دارد.

نصیرزاده گفت: بیش از این شاهد تیم‌هایی بودیم که نیم فصل اول قهرمان شدند، ولی نیم فصل دوم سقوط کرده‌اند. از بازی بعدی به روزهای خوب بازمی‌گردیم. خواسته من از بازیکنان این است که روی بُرد تمرکز کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا