اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

نشست مدیر برنامه‌های گل محمدی با درویش برگزار شد

نشست مدیر برنامه‌های یحیی گل محمدی با مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در محل باشگاه برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در‌ پی اتفاق‌های چند روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس و ۲ اخطار سرمربی تیم به باشگاه، ظهر امروز نشست مدیر برنامه‌های یحیی گل محمدی، سرمربی تیم با رضا درویش مدیرعامل و پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در محل باشگاه برگزار شد.

در این نشست که حسین دوام معاون حقوقی باشگاه نیز حضور داشت، دو طرف صحبتهای خود را مطرح کردند. ابتدا مدیر برنامه‌های گل محمدی مشکلات و‌ نگرانی‌های سرمربی تیم را مطرح کرد و خواستار رفع آنها شد و سپس مدیران باشگاه اقداماتی که از سوی باشگاه انجام شده است و شاید کادر فنی و بازیکنان در جریان آنها نباشند را به اطلاع مدیر برنامه‌های گل محمدی رساندند.

در‌این نشست همچنین در‌خصوص یکی از دلایل اصلی پرداخت نشدن آپشن‌ قرارداد اعضای تیم بحث‌ و عنوان شد دلیل این امر‌ سوالاتی است که برخی از نهادهای نظارتی پرسیده‌اند که باشگاه هم مستندات لازم را ارائه داده است و در حال برطرف شدن است.

در‌این‌ نشست برای دومین بار از سرمربی تیم دعوت شد تا در نشست هفته آینده هیات مدیره شرکت کند تا رودرو به بحث و بررسی موضوعات بپردازند که به گفته مدیربرنامه‌های گل‌محمدی، او‌ در مسافرت خارج از کشور‌ بسر می‌برد و موضوعات را به اطلاع سرمربی تیم خواهد رساند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =

دکمه بازگشت به بالا