اخبار ورزشیورزش تهران

نشست دبیر هیأت اسکواش استان تهران و مدیر تربیت بدنی آتش نشانی تهران

نشست دبیر هیأت اسکواش استان تهران و مدیر تربیت بدنی آتش نشانی تهران در خصوص عقد تفاهم نامه همکاری  تشکیل شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، در این نشست با حضور سید صادق صالحی (دبیر هیأت اسکواش استان تهران) و مرتضی پوستچی (مدیر تربیت بدنی  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران) ، دکتر مجید عباس زاده (معاون تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران) و دکتر اکبر کریمی (کارشناس کارگروه ورزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران) و به منظور عقد تفاهم نامه فی مابین هیأت اسکواش استان تهران و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران برگزار شد.

همچنین در این نشست مقرر گردید : انجمن اسکواش و تیم سازمان  آتش نشانی  و خدمات ایمنی تهران جهت شرکت در مسابقات لیگ کشوری اسکواش تشکیل گردد و سخت افزار های رشته اسکواش و پدل در سازمان آتش نشانی پایتخت ایجاد گردد.

همچنین مقرر گردید هیأت اسکواش استان نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی و دوره های مرییگری اسکواش برای آتش نشانان علاقه مند اقدام نماید.

در پایان این نشست دکتر اکبر کریمی که از کارشناسان خبره ورزش آتش نشانی می باشند بعنوان رابط سازمان آتش نشانی و هیأت استان معرفی شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا