اخبار ورزشیفوتبال جهان

نخستین مصاحبه سانه به عنوان عضو بایرن مونیخ

خرید جدید بایرن مونیخ بعد از امضای قراردادش، نخستین مصاحبه خود را به عنوان یک باواریایی‌ انجام داد.

به گزارش پیشرو اسپرت، لروی سانه امروز بعد از انجام تست های پزشکی قراردادی ۵ ساله با بایرن مونیخ امضا کرد. او که ۴ سال گذشته بازیکن منچسترسیتی بود، به عنوان عضو جدید و تازه‌وارد بایرن، نخستین مصاحبه‌اش را به عنوان یار جدید با سایت رسمی سرخ‌پوشان مونیخی انجام داد.

ستاره تکنیکی گفت: مذاکراتی که از ابتدا کردیم، بسیار خوب بودند.کل پروژه ای که برای من تعریف شد، عالی بود. بایرن باشگاهی بزرگ است و اهداف بزرگی هم دارد. برنامه‌های این باشگاه، مورد پسندم هستند. به این خاطر بایرن را برگزیدم.

وی در مورد حضورش در تیم مونیخی و هم‌تیمی با چهره‌های که از قبلا با آنها کاملا آشنایی دارد،‌ اظهار داشت: از روبه رو شدن با همه خوشحالم. ما در تیم ملی پایه با هم بازی کرده ایم.با لئون گورتسکا در شالکه همبازی بودم. همه بازیکنان بایرن، عالی هستند. این تیم جوانان شایسته زیادی دارد. فکر می کنم در اینجا بالانسی خوب از بازیکنان با تجربه و جوان هست.همه هم با انگیزه هستند. از این بابت بسیار خوشحالم که در چنین تیمی تمرین خواهم کرد.

این چهره در مورد نقش هانس دیترفلیک، در انتقالش به مونیخ عنوان کرد: من فلیک را از زمان حضور در تیم زیر ۲۱ ساله‌‌ها می شناسم. همیشه با او ارتباط صمیمانه‌‌ای داشته ام. در مورد بایرن، با هم صحبت کردیم و می دانستم که چه ارزشی برایش دارم.خوشحالم که می توانم زیر نظر او کار کنم.

سانه در مورد اهدافش در مونیخ عنوان کرد: در اینجا اهدافم مشخص است.این که تا جایی که می‌توان به افتخارات بیشماری برسم. دنبال لیگ قهرمانان هم هستم. این افتخاری است هنوز به دست نیاورده ام.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا