اخبار ورزشیفوتبال ایران

نتیجه بررسی کمیسیون امور داخلی کشور در خصوص حوادث مسابقه ایران و لبنان

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: بعد از مأموریت رئیس مجلس به این کمیسیون اتفاقات بازی فوتبال ایران و لبنان را بررسی کردیم که نتیجه حاکی است سوءمدیریت مربوط به وزارت ورزش نیست و بخش‌های مختلف در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از فارس، اتفاقات بازی فوتبال ایران و لبنان از سوی اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس مورد بحث و بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس عصر امروز (دوشنبه ۱۵ فروردین) با حضور مسئولین بخش‌های مختلف از جمله وزیر ورزش و جوانان، نماینده وزارت کشور، نیروی انتظامی و سرپرست فدراسیون فوتبال این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درباره جزییات این نشست به خبرنگار فارس گفت: ناهماهنگی در بین دستگاه‌ها در برگزاری مسابقه فوتبال کاملاً مشهود است این در حالی است که بازی‌های بسیار سخت‌تری در این استادیوم برگزار شده و می‌توانستند با مدیریت بهتری رقابت‌ را در تهران برگزار کنند.

وی افزود: عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها و عدم تعامل بین آنها و همچنین فقدان اتاق کنترل و عمل باعث شد چنین مشکلاتی پیش بیاید.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: متأسفانه شاهد ناهماهنگی داخلی در برگزاری این بازی بودیم و دستگاه‌ها سعی می‌کنند اتهاماتی را به یکدیگر وارد کنند اما مقرر شد تا روز پنج شنبه همه مستندات، مکاتبات و مصوبات برای برگزاری این بازی به این کمیسیون ارسال شود تا علت حضور ۲۳ هزار تماشاگر و نماهنگی‌های موجود در برگزاری بازی فوتبال ایران و لبنان بررسی شود؛ شاید بررسی‌های میدانی هم داشته باشیم.

جوکار در پایان گفت: موضوع استیضاح وزیر ورزش و جوانان به دلیل اتفاقات بازی ایران و لبنان مطرح نیست اما می‌خواهیم عوامل مختلف ناهماهنگی در برگزاری این بازی را بررسی کنیم؛ ضعف مدیریت کاملاً مشهود است اما این موضوع تنها به وزارت ورزش برنمی‌گردد و همه مجموعه‌های برگزار کننده را شامل می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا