اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

نبی: بازی با تیم‌های قوی‌تر بودجه می‌خواهد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هر فدراسیونی درصدد است تیم ملی‌اش در دیدارهای بسیار قوی‌تر شرکت کند که این کار بودجه خودش را می‌خواهد.

به گزارش پیشرو ورزش ، مهدی محمدنبی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از تورنمنت اردن با کسب قهرمانی این مسابقات و برتری ۴ بر صفر مقابل قطر، اظهار داشت: طبق تقویم تیم ملی در این تورنمنت شرکت کردیم.‌ خوشبختانه بخشی از آنچه از لحاظ تئوری و عملی مدنظر سرمربی تیم ملی بود، در زمین بسیار خوب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت‌.

وی افزود: امیدواریم این تورنمنت و فیفادی‌هایی که پشت سر گذاشتیم، در بازی‌های مقدماتی جام جهانی که بلافاصله در آبان برگزار می‌شود به ما کمک کرده و راه را برای جام ملت‌های آسیا هموارتر کند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه تیم ملی نیاز به حریفان قدرتمندتری داشت، گفت: هر فدراسیونی درصدد است تیم ملی‌اش در دیدارهای بسیار قوی‌تری از لحاظ فنی شرکت کند. این کار بودجه خودش را می‌خواهد. فدراسیون به لحاظ منابع درآمدی محدودیت‌های خودش را دارد. از طرفی به لحاظ هماهنگی باید بازی‌ها مدنظر سرمربی باشد‌. از لحاظ فنی بازیکنان باید بتوانند در این مسابقات به کیفیت مدنظر کادر فنی برسند.

نبی در مورد مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی، توضیح داد: متأسفانه این حادثه به وجود آمد. زانوی مرتضی پورعلی‌گنجی ورم کرده و باید این وَرَم کم و سپس‌ MRI گرفته شود. به همین دلیل بلافاصله بعد از رسیدن به فرودگاه همراه پزشک تیم برای عکسبرداری اعزام شدند.

نبی در مورد انتخاب مجدد بهاروند به‌عنوان رئیس سازمان لیگ و انتقادات به این موضوع، گفت: این مدت در ایران نبودم و رسانه‌ها را نخواندم اما آنچه مشخص است، استقلال فدراسیون در این بخش‌هاست. بهاروند تجربه کافی در سازمان لیگ را دارد و برای او آرزوی موفقیت داریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا