اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

نامه تند پاری سن ژرمن علیه امباپه

باشگاه پاریس نامه‌ای تند برای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خود ارسال کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، بامداد امروز باشگاه پاریس شوک بزرگی به دنیای فوتبال وارد کرد.

کیلیان امباپه از لیست پیش فصل پاریس کنار گذاشته شد و قرار است شاگردان انریکه بدون حضور ابرستاره خود تمرینات پیش فصل را آغاز کرد.

این موضوع بدین معناست که پاریس در جهت فروش امباپه قرار گرفت. ستاره‌ای که ماه گذشته در مصاحبه‌ای جنجالی علیه مدیریت تیم تاخت. اولیویت امباپه رسیدن به رئال مادرید است اما هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی میان پاریس، امباپه و باشگاه رئال مادرید رخ خواهد داد.

باشگاه پاریس موضعش در مقابل امباپه مشخص است. اینکه این ستاره فرانسوی یا باید تمدید کند یا به فروش خواهد رسید. ۲ راهی که به نظر می‌رسد خود امباپه نیز مایل به خروج و رسیدن به مادرید است.

رسانه RMC نامه پاریس به امباپه را فاش کرد. نامه‌ای که نشان می‌دهد .

نامه پاریس به امباپه به شرح زیر است: «اول از همه، ضروری است به خاطر داشته باشی که روحیه‌ای که در بهار ۲۰۲۲ در بحث‌های ما حضور پررنگی داشت،‌این بود که شما با پاری‌سن‌ژرمن ادامه می‌دهی. تیمی که مثل یک خانواده برای سالیان متمادی کارهای غیرممکنی را برای حرفه شما انجام داد و در عین حال به ما اجازه داده شد تا در صورت توافق با شما، به پیشنهاد تیم‌های دیگر در خصوص انتقال پاسخ مثبت بدهیم.

این روحیه در همه بحث‌های ما حضور داشت، آن هم به طور مستمر و با خیرخواهی که باشگاه آن را مدنظر دارد. علاوه بر این، آن روحیه‌ای است که شما در ۲۱ می ۲۰۲۲ در پارک دو پرنس ظاهر شدید و همکاری خود را با پیراهن “۲۰۲۵” اعلام کردید. همکاری که برای همه هواداران ما و جامعه فوتبال جهان کاملاً واضح بود.»

پاریس در ادامه از ناراحتی خود در خصوص افشاگری امباپه در خصوص قراردادش با پاریس و اینکه این بازیکن می‌تواند در تابستان ۲۰۲۴ جدا شود، صحبت کرد. این تیم همچنین در ادامه به امباپه هشدار داد:  پاری سن ژرمن یادآور می شود که با توجه به سرمایه گذاری هایش در دنیای فوتبال، آینده امباپه تنها می تواند یک انتقال در تابستان امسال یا تمدید بعد از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ باشد.

باشگاه پاریس به امباپه اعلام کرد که یا باید تمدید کند یا باید در این تابستان به تیمی دیگر منتقل شود.

این باشگاه برای امباپه نوشت: این واقعیت که شما ظاهرا نامه عدم تمدید خود را تنها چند هفته پس از شروع پنجره نقل و انتقالات امضا کردید، نشان دهنده عدم صداقت شما در اینجاست. ضروری است که بتوانیم با هم ملاقات کنیم تا بهترین گزینه را برای طرفین تعریف کنیم، یعنی: تمدید برای فصل ۲۴/۲۵ یا انتقال از این پنجره نقل و انتقالات، اینها تنها گزینه های روی میز هستند.

رسانه‌ها معتقدند که تنها رئال مادرید مقصد امباپه در تابستان امسال خواهد بود ولی باشگاه الهلال نیز در تلاش است تا ستاره فرانسوی را به عربستان بیاورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا