اخبار ورزشیفوتبال ایران

ناظم الشریعه: شکست دادن ایتالیا بعد از ۳۰ سال نشان از قدرت فوتسال ایران دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر یکی از تیم های قدرتمند فوتسال ایتالیا گفت: شکست دادن ایتالیا در خانه خودش نشان از قدرت فوتسال ایران دارد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی فوتسال ایران دوشنبه شب در نخستین دیدار تدارکاتی خود با تیم ملی ایتالیا که به میزبانی این کشور اروپایی برگزار شد توانست با نتیجه ۶ بر ۴ حریف خود را شکست دهد. این پیروزی برای تیم ملی ایران با هدایت یک مربی ایران از اهمیت بالایی برخوردار بود.

سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به بازی نخست دوستانه با ایتالیا گفت: این پیروزی جوانان باغیرت را به ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم. پیروزی برابر ایتالیا در خود ایتالیا پس از سی سال نشان از قدرت و استعداد فوتسال ایران است. از مربیان باشگاهی بازیکنان نیز تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: همچنین به بازیکنان تبریک می‌گویم که در مدت زمان کم برنامه‌ها را اجرا می کنند. در حال حاضر بزرگترین حسن تیم ما این است که وقتی جوان با جوان تعویض شد هیچ افت و خیزی در تیم رخ نداد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: اتفاقی که در اواخر نیمه اول رخ داد، سر منشأ آن بی‌تجربگی بود که باید آن را قبول کنیم. قصد ندارم درباره داوری صحبت کنم اما باید بپذیریم که داوری نقطه ضعف داشت. باید پخته‌تر عمل کنیم و درصد اشتباه را کم کنیم.

ناظم الشریعه گفت: از مربیان لیگ که بازیکنان را در اختیارمان قرار دادند تشکر می‌کنم. بازیکنان همه تلاششان را کردند و به خودشان و خانواده و جامعه فوتسال تبریک می‌گویم.

او در پایان خاطرنشان کرد: همچنین از فدراسیون فوتبال بابت مهیا کردن این شرایط جهت نشان دادن استعدادهایمان تشکر می‌کنم. همچنین از اصولی و عزیزی خادم که انگیزه خوبی ایجاد کردند ممنونم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =

دکمه بازگشت به بالا